Vaikuttaa siltä, että Dekkari on tyystin seonnut. Nyt hänen mukaansa Anonyymit ovat itse asiassa scientologeja!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000034366154
TÄH! ;-O
Anonyymit scientologeja!!!???
14
747
Vastaukset
- Dekkari.
...scientologian kaupallisuutta ja samaan aikaan tarjoaa freezoneriutta tilalle,ei lukija voi välttyä tuollaiselta ajatukselta....
Aika heikko yritys mustamaalata allekirjoittanut....
D :)- Operating Thetan
Olet siis ihan oikeasti ja vakavasti sitä mieltä, että Anonyymit ovat scientologeja, eikä tuo olekaan pelkkä kömmähdys?
- ACD
...ja keskittykää omaan elämäänne!
- Skientologit vainoavat?
Miten keskittyä omaan elämään jos sinua kuvataan päivittäin, postiasi tutkitaan, roskasi pengotaan..? Ei siinä voi elää normaalisti. Entä miten Lisa McPhersonin pitäisi jatkaa elämäänsä? Tai Paulette Cooper? No, hänellä elämä jatkui normaalisti sen jälkeen kun FBI löysi todisteet siitä että skientologit olivat lavastaneet rikoksia hänen nimissään.
Etkö sinä vieläkään ymmärrä mistä tässä on kyse? Ajatteletko, että sinulla kuuluisi olla valta määrätä kaikesta? Pitäisikö kaikki psykiatrit tappaa kuten Hubbard halusi? - Operating Thetan
Minua kiinnostaa totuus.
Kun palstalla esitettyjä väitteitä tarkastelee lähemmin, ne ovat aika lailla tyhjän päällä.
1) Scientologit valehtelevat dianetiikan toimivuudesta ja scientologian tuomasta menestyksestä. Kuitenkaan he eivät kykene kertomaan yhden yhtäkään konkreettista esimerkkiä. Siis valhetta kaikki.
2) Scientologit lavastavat Anonyymien "uhkailuviestejä" ja jäävät tästä touhustaan nolosti kiinni. Siis valhetta kaikki.
3) Dekkari kertoo väitteistä, joiden mukaan scientologit uskovat omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Dekkari latelee toinen toistaan hurjempia väitteitä, kunnes lopulta käy ilmi, että Deksu on keksinyt kaiken ihan itse. Siis valhetta kaikki.
4) Scientologit väittävät palstalla, että itse asiassa realiteetit ja todelisuus ovat kunkin ihmisen oma asia - eli valhetta todellakin ihan kaikki!
Kun heittää tuon koko sopan viemäriin ja pyrkii tarkastelemaan scientologiaa faktoihin perustuen, huomaamme, että kyse on sangen arkipäiväisestä ja inhimillisestä ilmiöstä: pienestä ryhmästä ihmisiä, joiden todellisuudentaju on jossain määrin hämärtynyt ja joita amerikkalainen puhtaasti liiketaloudelliselta pohjalta toimiva yritys käyttää taloudellisesti hyväkseen. - the secret
Operating Thetan kirjoitti:
Minua kiinnostaa totuus.
Kun palstalla esitettyjä väitteitä tarkastelee lähemmin, ne ovat aika lailla tyhjän päällä.
1) Scientologit valehtelevat dianetiikan toimivuudesta ja scientologian tuomasta menestyksestä. Kuitenkaan he eivät kykene kertomaan yhden yhtäkään konkreettista esimerkkiä. Siis valhetta kaikki.
2) Scientologit lavastavat Anonyymien "uhkailuviestejä" ja jäävät tästä touhustaan nolosti kiinni. Siis valhetta kaikki.
3) Dekkari kertoo väitteistä, joiden mukaan scientologit uskovat omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Dekkari latelee toinen toistaan hurjempia väitteitä, kunnes lopulta käy ilmi, että Deksu on keksinyt kaiken ihan itse. Siis valhetta kaikki.
4) Scientologit väittävät palstalla, että itse asiassa realiteetit ja todelisuus ovat kunkin ihmisen oma asia - eli valhetta todellakin ihan kaikki!
Kun heittää tuon koko sopan viemäriin ja pyrkii tarkastelemaan scientologiaa faktoihin perustuen, huomaamme, että kyse on sangen arkipäiväisestä ja inhimillisestä ilmiöstä: pienestä ryhmästä ihmisiä, joiden todellisuudentaju on jossain määrin hämärtynyt ja joita amerikkalainen puhtaasti liiketaloudelliselta pohjalta toimiva yritys käyttää taloudellisesti hyväkseen."Kun heittää tuon koko sopan viemäriin ja pyrkii tarkastelemaan scientologiaa faktoihin perustuen, huomaamme, että kyse on sangen arkipäiväisestä ja inhimillisestä ilmiöstä: pienestä ryhmästä ihmisiä, joiden todellisuudentaju on jossain määrin hämärtynyt ja joita amerikkalainen puhtaasti liiketaloudelliselta pohjalta toimiva yritys käyttää taloudellisesti hyväkseen. "
Todistit väitteeni yksilön subjektiivisesta totuudesta oikeaksi. Sinulla on oikeus siihen. Mutta maailmassa on MYÖS objektiivinen totuus. - Anonyymi
the secret kirjoitti:
"Kun heittää tuon koko sopan viemäriin ja pyrkii tarkastelemaan scientologiaa faktoihin perustuen, huomaamme, että kyse on sangen arkipäiväisestä ja inhimillisestä ilmiöstä: pienestä ryhmästä ihmisiä, joiden todellisuudentaju on jossain määrin hämärtynyt ja joita amerikkalainen puhtaasti liiketaloudelliselta pohjalta toimiva yritys käyttää taloudellisesti hyväkseen. "
Todistit väitteeni yksilön subjektiivisesta totuudesta oikeaksi. Sinulla on oikeus siihen. Mutta maailmassa on MYÖS objektiivinen totuus.Teidän mielestänne tämä "objektiivinen totuus" sisältää melko varmasti avaruusolioita, astraalioistereita sekä yliluonnollisia voimia, ja kaiken lisäksi vielä maksaa rutosti. Eikä "totuutta" tietenkään paljasteta, ennen kun maksuja on kertynyt tarpeeksi.
Mielenkiintoinen väite muuten, että me olemme $kientologeja. Taisi tulla ilmaistua, että FZ:ssä voi harjottaa samaa huttua ilman ikäviä juttuja.
Se kyllä harmittaa, että rahahanat suljettiin. - Operating Thetan
the secret kirjoitti:
"Kun heittää tuon koko sopan viemäriin ja pyrkii tarkastelemaan scientologiaa faktoihin perustuen, huomaamme, että kyse on sangen arkipäiväisestä ja inhimillisestä ilmiöstä: pienestä ryhmästä ihmisiä, joiden todellisuudentaju on jossain määrin hämärtynyt ja joita amerikkalainen puhtaasti liiketaloudelliselta pohjalta toimiva yritys käyttää taloudellisesti hyväkseen. "
Todistit väitteeni yksilön subjektiivisesta totuudesta oikeaksi. Sinulla on oikeus siihen. Mutta maailmassa on MYÖS objektiivinen totuus.Objektiiviselle totuudelle on ominaista näytöt ja perustelut, jotka ovat kenen tahansa todettavissa. Objektiivinen totuus on se, jonka puitteissa ihmiset toimivat ja kehittävät tätä reaalimaailmaa.
Mikäli ihminen ei syö, mutta vakaasti uskoo syöneensä on edessä todennäköinen nälkäkuolema... - the secret
Anonyymi kirjoitti:
Teidän mielestänne tämä "objektiivinen totuus" sisältää melko varmasti avaruusolioita, astraalioistereita sekä yliluonnollisia voimia, ja kaiken lisäksi vielä maksaa rutosti. Eikä "totuutta" tietenkään paljasteta, ennen kun maksuja on kertynyt tarpeeksi.
Mielenkiintoinen väite muuten, että me olemme $kientologeja. Taisi tulla ilmaistua, että FZ:ssä voi harjottaa samaa huttua ilman ikäviä juttuja.
Se kyllä harmittaa, että rahahanat suljettiin.Mitä oikein tarkoitat "teidän mielestänne". Siis miksi "meidän"? Määrittele sana "meidän".
Asiasta toiseen. YLILUONNOLLISIA voimia ei ole olemassa sen enempää kuin muutakaan yliluonnollista. Kaikki on hyvin luonnollista. Sekin on luonnollista, että olen avaruusolio, joka lentelee avaruudessa maa (earth) -nimisen kivilohkareen päällä. Meno on joskus niin kovaa että foliohatussa on pitelemistä.
Onko tuo "rahahanat" joku sisäpiirijuttu? - Huhhahhei
the secret kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat "teidän mielestänne". Siis miksi "meidän"? Määrittele sana "meidän".
Asiasta toiseen. YLILUONNOLLISIA voimia ei ole olemassa sen enempää kuin muutakaan yliluonnollista. Kaikki on hyvin luonnollista. Sekin on luonnollista, että olen avaruusolio, joka lentelee avaruudessa maa (earth) -nimisen kivilohkareen päällä. Meno on joskus niin kovaa että foliohatussa on pitelemistä.
Onko tuo "rahahanat" joku sisäpiirijuttu?Sitä sisäpiiriä johtaa se piilokorkoveijari Clearwaterista.
- onneton...
ja kuviteltu maailman clearaaminen, eli älä ole enää kirkkosi uhri ja tee putkena rikoksia ihmisyyttä vastaan, vaan keskity vihdoin omaan elämääsi.
- ---
---
- Dekkari.
...
Anonyymithän vastustavat scientologian rahastusta ja heidän tekemiään "rikoksia"?
D :)- Operating Thetan
>>Anonyymithän vastustavat scientologian rahastusta ja heidän tekemiään "rikoksia"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191