Hiihto

Perkeleen perkele

Suomalaisittain ne douppauskisat ei hiihtokisat.
Viittitekö enää kattoa niitä.
Ihmettelen?

4

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani.

..ja siinä ei pärjää mitkään pulla mössö luuserit vaan kova kuntoisimmat jannut eikä ole onnesta kiinni vaan kellosta.

..ja mikä parasta myös loistavaa kuntoilua sitä haluaville vielä tänäänkin tuli käytyä ladulla.

• Sujuttelija_

no käyhän sie lavulla!

Me täällä ihmisten ilmoilla ei olla pitkään aikaan enään rämmitty lumessa. Hullunhommaa sanon minä.

Hiihto muutenkin on katoavaa kansenperinnettä täällä missä sivistyneet suomalaiset pitävät majaa. Peräkammarin pojat ja muut mettäläiset voitte mun puolesta suksia ihan niin paljon kun hyvältä tuntuu. Loput menköön betoniputkiin suksimaan.

• huomaa
        Sujuttelija_ kirjoitti:

no käyhän sie lavulla!

Me täällä ihmisten ilmoilla ei olla pitkään aikaan enään rämmitty lumessa. Hullunhommaa sanon minä.

Hiihto muutenkin on katoavaa kansenperinnettä täällä missä sivistyneet suomalaiset pitävät majaa. Peräkammarin pojat ja muut mettäläiset voitte mun puolesta suksia ihan niin paljon kun hyvältä tuntuu. Loput menköön betoniputkiin suksimaan.

ettei sun sivistyneessä maailmassa tosiaankaan hiihdetä. Työyhteisöissä ja kouluissa ihmiset on nykyään niin rapakuntoisia, että jos tätä kutsutaan sivistyksen tuomaksi ilmiöksi, niin mieluummin jään näiden suksijoiden joukkoon. Nuoriso on kouluissa todella rauhatonta ja yhtenä suurimpana syynä tähän on ihan varmasti liikunnan puute. Kun aikoinaan hiihdettiin välitunneilla ja liikuntatunneilla, jäi ylimääräinen energia sinne ladulle, eikä sitä tarvinnut purkaa enkun opettajaan. Mutta minkäs voit, kun lasten vanhemmillakin on nykyään noin typerä asenne.

• Anonyymi

Ei kai kukaan oikeasti usko että yhtään hiihtokilpailua on koskaan voitettu rehellisellä pelillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3846
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      89
      2196
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1882
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1743
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1496
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      21
      1353
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1122
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1108
    9. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1002
    10. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      104
      984
    Aihe