Miten nopeasti tulitte raskaaksi sen jälkeen kun lopetitte e-pillerit?
Raskaaksi..
10
1780
Vastaukset
- mami
itse tulin raskaaksi saman tien kun lopetin pillerit... ei ois uskonut et niin nopeasti tärppäis! =D
- Mies Savosta
Minä tulin heti raskaaksi, mutta usein ne vaikuttavat pitkän tovin.
- Pentti
Mies Savosta kirjoitti:
Minä tulin heti raskaaksi, mutta usein ne vaikuttavat pitkän tovin.
käy eteeni ja.....jo tuli rasvat!
- Maria
Lopetin pillerit syyskuun lopussa 2002 eikä vielä ole tärpännyt (n. 10 kk).
- anna
Eli joulukuussa pilsut jäi pois ja toukokuussa olin jo raskaana. Sen, mikä asiasta tekee aika mielenkiintoisen oli se, että kuukautisia ei tullut kertaakaan sinä aikana eli viiten kuukauteen! Ihmeellistä on luontoäidin tepposet! Nyt rv 15 5 menossa ja mieli korkealla. Lääkärin mukaan kyseessä erityisen paljon tuuria, ett näin kävi
- sissi
kesti 3 kk ja sit tärppäs
- henna
n.1,5v
- minä
Haluttais tietää, et kauanko söitte pilsuja ennen kuin lopetitte ne? onko merkitystä raskaaksi tuloon kauanko on kerennyt pillereitä syödä? eli meneekö sitä pitempään tulla raskaaksi, mitä pitempään on syönyt pilsuja?
- saara
Minä yritän juuri tulla raskaasi ja lopetin pillerit kesäkuun puolessa välissä. Kahdet normaalit kuukautiset on heti tullut eli se on hyvä homma. En olisi ikinä uskonut, että ne alkavat heti normaalisti ja vielä aika normaalilla kierrolla. Olen syönyt pillereitä n.10 vuotta ja pelottaa tosi paljon etten tule raskaaksi.
Olen kysellyt asiasta tosi monelta lääkäriltä ja kaikki ovat kertoneet, että pillereillä ei ole negatiivista vaikutusta ja että saattavat olla jopa avuksi. Eli kun on syönyt pillereitä niin kuukautiset ovat loppettamisen jälkeen usein säännöllisemmät ja se on hyvä juttu. Tässä asiassa vaan tulee vainoharhaiseksi ja on vaikea luottaa lääkäreihin.
Minulla on muutama ystävä, jota ovat syöneet pillereitä myös useita vuosia ja tulleet raskaaksi kuitenkin. Se, kuinka nopeasti he ovat tulleet raskaiksi on kovin vaihtelevaa. Jotkut muutamassa kuukaudessa ja jotkut vuoden kuluttua. - Kohta alkaa yritys
saara kirjoitti:
Minä yritän juuri tulla raskaasi ja lopetin pillerit kesäkuun puolessa välissä. Kahdet normaalit kuukautiset on heti tullut eli se on hyvä homma. En olisi ikinä uskonut, että ne alkavat heti normaalisti ja vielä aika normaalilla kierrolla. Olen syönyt pillereitä n.10 vuotta ja pelottaa tosi paljon etten tule raskaaksi.
Olen kysellyt asiasta tosi monelta lääkäriltä ja kaikki ovat kertoneet, että pillereillä ei ole negatiivista vaikutusta ja että saattavat olla jopa avuksi. Eli kun on syönyt pillereitä niin kuukautiset ovat loppettamisen jälkeen usein säännöllisemmät ja se on hyvä juttu. Tässä asiassa vaan tulee vainoharhaiseksi ja on vaikea luottaa lääkäreihin.
Minulla on muutama ystävä, jota ovat syöneet pillereitä myös useita vuosia ja tulleet raskaaksi kuitenkin. Se, kuinka nopeasti he ovat tulleet raskaiksi on kovin vaihtelevaa. Jotkut muutamassa kuukaudessa ja jotkut vuoden kuluttua.Ennen kun alkaa yrittämään lasta pitäisi odottaa yhdet normaalit kuukautiset. Näin varmistetaan ettei ole ylimääräistä hormonia kehossa. Ystäväni sai kaksoset, kun yrittivät heti pillereitten lopettamisen jälkeen lasta. Lääkärit pystyvät myös määrittämään lasketun ajan tarkemmin, jos ollut edes yhdet normaalit kuukautiset. Kiirellä ei tule kuin ... kakaroita! Kyllä kaikki pystyvät sen yhden kuukauden vielä miettimään haluaako todella lapsen/lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774