Minulla oli lapsena hoitaja, joka päästi minut sellaiseen paikkaan, johon lasta ei missään nimessä oli saanut päästää. Tietenkin tipuin sieltä ja minulta murtui kyynärpää todella pahasti ja kasvulinjat viottuivat. Täst on 30 vuotta aikaa, eikä käteni ole vieläkään normaali. Ahdistavaa, että toisen virheen vuoksi olen joutunut melkein koko elämäni elämään tämän käden kanssa.
Poikani on ollut koko viikonlopun Turun yliopistollisessa sairaalassa. Hän meni ilman lupaa puuvajan katolle ja tippui. Hänelle kävi samoin, kun minulle lapsena. Toivottavasti ei kuitenkaan yhtä pahasti.
Onko teillä muilla kokemusta kyynärpää murtumasta tai lastenhoitajien virheistä?
kyynärpään murtuma
2
628
Vastaukset
- voivoi..
Huonoa säkää, sanon minä.
Mutta luulen, että syyttävä sormi osoittaa vain itseesi, jos alat lastenhoitajaa syyttämään. Juurihan mainitsit omankin poikasi pudonneen.
Vahinkoja sattuu, mutta niistä pitää ottaa opiksi. Etkö pelotellut omalla vammalla poikaasi tarpeeksi, kun noin pääsi käymään?- äiti kolmelle
Auts, aika hyvä pointti. Mä syytän lastenhoitajaa murtumastani ja omalle pojalleni kävi samanlailla. Jos olisit lukenut tekstini tarkkaan olisit kuitenkin huomannut näissä tapauksissa suuren eron. Lastenhoitaja päästi minut... (hän oli siis vierellä) ja poikani meni ilman lupaa (eli häntä oli kielletty ja hän meni silti tilanteessa, jossa ei ollut aikuista läsnä).
Se oli kuitenkin hyvä, kun muistutit minulle, että vahinkoja sattuu ja niistä on hyvä ottaa opiksi. Tätä vaikeuttaa psyykkinen sairauteni, joka aikaansaa sen, että ahdistun vanhoista asioista. Hyvää syksynjatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472