Minulla oli lapsena hoitaja, joka päästi minut sellaiseen paikkaan, johon lasta ei missään nimessä oli saanut päästää. Tietenkin tipuin sieltä ja minulta murtui kyynärpää todella pahasti ja kasvulinjat viottuivat. Täst on 30 vuotta aikaa, eikä käteni ole vieläkään normaali. Ahdistavaa, että toisen virheen vuoksi olen joutunut melkein koko elämäni elämään tämän käden kanssa.
Poikani on ollut koko viikonlopun Turun yliopistollisessa sairaalassa. Hän meni ilman lupaa puuvajan katolle ja tippui. Hänelle kävi samoin, kun minulle lapsena. Toivottavasti ei kuitenkaan yhtä pahasti.
Onko teillä muilla kokemusta kyynärpää murtumasta tai lastenhoitajien virheistä?
kyynärpään murtuma
2
683
Vastaukset
- voivoi..
Huonoa säkää, sanon minä.
Mutta luulen, että syyttävä sormi osoittaa vain itseesi, jos alat lastenhoitajaa syyttämään. Juurihan mainitsit omankin poikasi pudonneen.
Vahinkoja sattuu, mutta niistä pitää ottaa opiksi. Etkö pelotellut omalla vammalla poikaasi tarpeeksi, kun noin pääsi käymään?- äiti kolmelle
Auts, aika hyvä pointti. Mä syytän lastenhoitajaa murtumastani ja omalle pojalleni kävi samanlailla. Jos olisit lukenut tekstini tarkkaan olisit kuitenkin huomannut näissä tapauksissa suuren eron. Lastenhoitaja päästi minut... (hän oli siis vierellä) ja poikani meni ilman lupaa (eli häntä oli kielletty ja hän meni silti tilanteessa, jossa ei ollut aikuista läsnä).
Se oli kuitenkin hyvä, kun muistutit minulle, että vahinkoja sattuu ja niistä on hyvä ottaa opiksi. Tätä vaikeuttaa psyykkinen sairauteni, joka aikaansaa sen, että ahdistun vanhoista asioista. Hyvää syksynjatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811178Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710341- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976578Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535691- 745112
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514434Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai274259Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas804118Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1353655