Täällä voi käydä testaamassa, ketä taru sormusten herrasta henkilöa muistuttaa eniten. Testi on englanniksi. Minä olin Frodo...
http://geocities.com/mydigitalview/lotr_person.html
testiä pukkaa
24
1171
Vastaukset
- Drogo
Ihan asiallinen testi.Itse olin Aragorn. =)
- jouh
Celeborn
- Siriar
Hyvä testi, parempi kuin useimmat mitä olen tehnyt.
Olin Galadriel.
Juhuu! ^^- Sylikissa
Olin Galadriel! Rakastan testejä!
- Ice
Galadriel olin minäkin...ihan ok testi
- Katju
vaikeaa, kun joutuu valitsemaan noin kapeista vaihtoehdoista, kun suosikkiase oikeesti ois halberd ja toive-eläin empaattinen taistelurotta... Merriksi väittivät, kuitenkin.
- kww
kww on kanssa frodo
- Lasse
...minä olin Arwen :) minne ne mun munat oikeen tippu?
- Kissankäpälä
Ne tais pudota tänne. Mie olin Gandalf...
- *hobittityttö**(kö?)
joo mie oli Aragorn!
- *S*
Mä olen Elrond.
- hypnoze
Olin Frodo!
- Gothmog
Boromir!
- sellainen kuin
legolas.
- Milla
Olin Frodo
- haltia
...olin Legolas.
sen on just paras.
mutta siin on yks jutska.....mä oon TYTTÖ!! =) - FrODo Myös
mäkin olin frodo !! Kandee...=)
- Jafo
Kappas vain. Olin Gandalf the old guy. Alkaahan tässä vanhaa Tolkien fania ikä painaa. Hauska testi. He he.
- Nenwen
Arwen. Kyllä on ihanaa olla sitten haltia, mutta en mä nyt pahalla olis ottanu ett olisin ollu hobitti tai joku muu..
- Cassu
Juup, eli mä olin Frodo tuossa testissä..
- minä =)
olin gandalf.. :)
- minä =)
kun tein ekaa kertaa olin Gandalf.. mutta sillon en ymmärtänyt kaikkia kysymyksia ja kun tein tokaa kertaa paremmin olin arwen.. tosi huippu hyvä testi!
- Lilian
Mä muistutan Arwenia,en oo mikään hyvä enkussa mut enköhön suurin piirtein ymmärtänyt=P
- Eowyn86
Heh... Olin Legolas... Ja sit sellast... Et löytyyks vastaavia tai muuta aiheseen liittyviä testejä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960