HAH!!

Ei ole

kukaan pystynyt asiallisesti puollustamaan typistämisestä!

14

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luii Döypermann

      pitäisi?

      • dööööööööpermanni

        jos otan typätyn en ole siitä tilivelvollinen sinulle....eikä tarttee myöskään perustella sitä sinulle....


      • koirasi
        dööööööööpermanni kirjoitti:

        jos otan typätyn en ole siitä tilivelvollinen sinulle....eikä tarttee myöskään perustella sitä sinulle....

        on eri mieltä:)


    • mie vaan.....

      Tuossa taannoin näin valokuvassa siskoni kaverin doobermannin, se oli typätty ja kyllä oli komean näköinen!! kyllä se herättää tietyllä tapaa kunnioitusta kun on tuollai korvat pystyssä etc. ja varmasti ei tee siitä koirasta yhtään huonompaa..

      • ei se

        kyllä varmaan koiraa kiinnosta se ulkonäkö :D varsinkaan terveyden kustannuksella


      • salli mun nauraa
        ei se kirjoitti:

        kyllä varmaan koiraa kiinnosta se ulkonäkö :D varsinkaan terveyden kustannuksella

        haittoja typistyksestä on terveydelle? Korvat pysyy tutkitusti puhtaampina, ei kerry mönjät sisuksiin, ja näin ei tule mitään tulehduksia. Piiskahäntä murtuu osuessaan tai sitä voimakkaasti heiluttaessaan hyvin helposti, häntä voi mennä kuolioon ja se joudutaan viimekädessä joka tapauksessa typistämään...Typistys terveydelle vaarallista?


    • trollaaja

      on taas alottanu uuden keskustelun aiheesta perustele typpäys...eikö näitä prokaatioita oo jo tarpeeks täällä...minulle on aivan sama onko typätty vai ei...

    • Kukaan ei ola

      pystynyt asiallisesti perustelemaan, miksi typätä ei saisi!

      • Mikäs

        Suomen laki sitten on :D


      • Luiii Döypemäääään
        Mikäs kirjoitti:

        Suomen laki sitten on :D

        on Suomen laki ja se kieltää typistämisen Suomessa, mutta ei kiellä typistämästä koiraa sen sallivassa maassa saatikka sellaisen koiran pitämistä, joten sud up!


      • typättyä koiraa
        Luiii Döypemäääään kirjoitti:

        on Suomen laki ja se kieltää typistämisen Suomessa, mutta ei kiellä typistämästä koiraa sen sallivassa maassa saatikka sellaisen koiran pitämistä, joten sud up!

        ulkomailta. Turhaa suunsoittoa aloittajan lapsellinen provo.


      • tässä..
        typättyä koiraa kirjoitti:

        ulkomailta. Turhaa suunsoittoa aloittajan lapsellinen provo.

        on lapsellinen :D minä en ainakaan halua silpoa viatonta eläintä omaksi ilokseni vai onko koirasi siitä muka nauttinut?


      • se on
        Luiii Döypemäääään kirjoitti:

        on Suomen laki ja se kieltää typistämisen Suomessa, mutta ei kiellä typistämästä koiraa sen sallivassa maassa saatikka sellaisen koiran pitämistä, joten sud up!

        perustelu miksi typistäminen ei ole suomessa sallittua eikö?


      • fio
        se on kirjoitti:

        perustelu miksi typistäminen ei ole suomessa sallittua eikö?

        Viesti ketjun aloittaja heität noin typerän kysymyksen? Onko sinulla edes koko rotua?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe