Miksi vinttarit ovat anorektikkoja?

--tahvo

Ihmettelenpä vain. Miksi ne on jalostettu niin laihoiksi? Mitä hyötyä siitä on koiralle että se on sairaaloollisen laiha?

18

3123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PK-Collikoira

Juju on siinä, että jotta jaksaa juosta, painon pitää olla mahdollisimman alhainen ja raajojen mahdollisimmat pitkät.

Vinttikoirat eivät ole anorektikkoja vaikka laihoja ovatkin, ne ovat jänteviä.
      "Turha" lihasmassa vain lisäisi painoa eikä toisi mitään hyötyä juoksuun.

• One's muscles

Anteeksi, mutta mikä on turhaa lihasmassaa?
        Lihas on se, joka saa koiran vauhtiin.

• ¤SuLo¤

Vinttarit eivät todellakaan ole anorektikkoja!!

• --tahvo

Pk-collikoira vastasikin sen mitä tahdoinkin kuulla, kiitos!

• hsdagk<##
        --tahvo kirjoitti:

Pk-collikoira vastasikin sen mitä tahdoinkin kuulla, kiitos!

Hyvä, että sait kysymykseesi vastauksen, muttei silti tarvitse sanoa vinttikoiria anorektikoiksi.

• --tahvo
        hsdagk<## kirjoitti:

Hyvä, että sait kysymykseesi vastauksen, muttei silti tarvitse sanoa vinttikoiria anorektikoiksi.

Kyllä voi sanoa anorektikoksi.

• syö...
        --tahvo kirjoitti:

Kyllä voi sanoa anorektikoksi.

Anorektikko ei syö, koska on sairas.

Vinttikoira syö, mutta on silti hoikka ja terve!

• ole....

Venakot on jalostettu rakeenteellisesti aristokraattisiksi.

• ¤SuLo¤

Näin on näppylät

• on anorektikko?

Ajeles susi karvoistaan:
      Luonnonvaraiset koiraeläimet, pohjoisessa ja myös Afrikassa ja Australiassa ovat todella ruikkuja, laihoja jos haluat. Eläimet eivät liho, vaikka ravinnonsaanti olisikin turvattu.

Vinttikoirat ovat terveimmästä päästä, miten kaukana sudesta ovatkaan lyttynokkaiset ja töppöjalkaiset...

• ............

Nuo kuvissa esiintyvät vinttikoirat eivät ole anorektikkoja, mut mistäpä sinä tietämätön voisit sitä tietää....
        Nuo vinttarit on kilpakoiriksi hyvässä kunnossa!

• jlögesd
        ............ kirjoitti:

Nuo kuvissa esiintyvät vinttikoirat eivät ole anorektikkoja, mut mistäpä sinä tietämätön voisit sitä tietää....
        Nuo vinttarit on kilpakoiriksi hyvässä kunnossa!

Vastauksessani olikin häivähdys ironiaa ;)

• erkkikin ja erkin veli ante...
        jlögesd kirjoitti:

Vastauksessani olikin häivähdys ironiaa ;)

Ihan valtavat reisilihakset! Mä haluan itselleni samanlaiset;). Jos tuijottaa noita kylkiluita niin kai ne laihoilta näyttää.

Minulla ei siis ole vinttaria mutta ei mitään pullasorsiakaan.
        On ihanaa katsoa kun koirani viilettää korvat heiluen hulluna pellolla tai metsässä tai pyöräillessä. Se on sitä menemisen riemua!
        Vaikka eivät olekaan niin nopeita kuin juoksijarodut vai pitäisikö sanoa metsästysrodut?

• Sellaista

Taitaa olla niin, että nykyjalostus on tehnyt niin, että sellainen pöhöttyneen näköinen koira on ihmisten mielestä normaalin näköinen.

• !!!!

Ota ensin selvää ennen kuin väität tollasta ne on kaukana anorektikoista, se vaan on niiden ruumiin rakenne ne pääsee nopeemmin juoksemaan. Eikä ne oikeesti edes oo niin laihoja, kyllä niillä masu on ja ne syö ku hevoset (tai sitten mun vinttikoira on poikkeus) Ärsyttää oikeen ku aletaan väittää tollasta vaikka ei oo asiasta mitään tietoa!

• Nameka

ikinä nähnyt lihavaa sprintteriä....en minäkään... :-)

• --tahvo

;-)

Paljon viestejä tällaisesta aiheesta ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe