Että matkustaessasi köyhään maahan voit auttaa ilman että annat rahaa.
Pakkaisit mukaan tavaroita, vaatteita, leluja mitä et tarvitse ja antaisit ne jollekin joka tarvitsee.
Perheelle johon törmäät, lastenkotiin, hotellisiivoojalle, taksikuskille kelle vain.
Aina sitä lomalta tulee jotain ostettua niin tämä pois annettu tila matkalaukussa on vaan positiivinen lisä loman loputtua pakatessa!
Oletko ajatellut
4
1465
Vastaukset
- angor54
Köyhä ja kovia kokenut maa kuten juuri Kambotsa,
on myöskin ylpeä maa,joka pyristelee kohti
parempaa tulevaisuutta.Niin ikävää kuin se onkin
juuri raha on yksi suurimpia avuntuojia.
Olisin hyvin tarkkana mihin vien vanhoja vaatteitani
yms.eli annan mieluimmin dollarin kuin vanhan
t-paidan.Nälkäähän siellä maassa ei nähdä vaikka
köyhyyttä onkin.
Aina kannattaa perehtyä maahan,historiaan ja nykyoloihin ennenkuin alkaa jakamaan "almujaan". - ajatusviiva
saat ehkä itsellesi hyvän mielen teoillasi.
Mutta kyllä ajatella sopii toisinkin.Ei vanha
pusero kurjuutta poista,mutta 1 dollarikin lapselle.
voi tuottaa ainakin hetken hyvänolon,vaikka
jäätelön muodossa.
Tämä näky tavallinen siellä,kun dollarin annoit
lapset juoksivat jäätelö tai juomakojulle...
ja hotellin siivoojat,eivät välttämättä ole kurjassa
asemassa,siellä siivoojan työ on hyvinkin arvostettua,vaikka ei niin hyvin palkattua olisikaan.Ajattele,älä ole naivi.- Jamali
Phnom penhin Lapsikerjäläiset on pitkälti ostettu köyhiltä vanhemmilta aivan nuorina ja he toimivat jonkun paikallisen kangsterin laskuun. Joten itse suosin sitä Lapselle jotain ostamista kuin suoraa rahan antamista.
- dePiili
Jamali kirjoitti:
Phnom penhin Lapsikerjäläiset on pitkälti ostettu köyhiltä vanhemmilta aivan nuorina ja he toimivat jonkun paikallisen kangsterin laskuun. Joten itse suosin sitä Lapselle jotain ostamista kuin suoraa rahan antamista.
Jep, ja pahinta on se, että rahan antaminen ruokkii tällaista sairasta pisnestä eli loppujen lopuksi rahan antaja vain pahentaa tämän lapsen ja samalla monen muun lapsen asemaa.
Eli kun antaa jotain täytyy varmistua siitä, että apu menee oikeaan osoitteeseen.
Valitettavaa on, että tällaista samanlaista rikollisjärjestöjen suosintaa näkee nykyään myös Suomessa. Oman pesän likaaminen on jo kaikkein tyhmintä mitä tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865