Olen ihmetellyt, että mistä mahtaa johtua, että pyörätuolilla liikkuvana törmään aina naisiin, jotka haluavat vain seksiä. Ei sinänsä, että maistuuhan seksi, mutta olis oikeastaan tosi kiva rakastua. Haluisin kivan, fiksun ja söpönkin noin 30 v naisen. Mistäköhän niitä löytäisi.
Mietiskelevä
5
744
Vastaukset
- tosiaankin
on näin, " että mistä mahtaa johtua, että pyörätuolilla liikkuvana törmään aina naisiin, jotka haluavat vain seksiä" ,niin sitä en tosiaankin tiedä.Mutta ne naiset joihin itse olen törmännyt "live-elämässä",ovat suhtautuneet minuun suurinpiirtein kuin halpaan makkaraan konsanaan,eli eipä tunnu kelpaavan kenellekään edes vaihtamaan muutamaa kommenttia,kuin että sitten vielä tahtoisivat harrastaa seksiä kanssani.Eli ei osaa muuta kuin vain ihmetellä kuinka erilaisia ihmisiä sitten onkaan.Tosin en kyllä liiku pyörätuolilla,mutten aivan "normaalistikaan.
M-34 - 28v
Tässä olisi kiva, fiksu ja söpöksikin sanottu nainen lounais-Suomesta. Vaikutat mielenkiintoiselta tyypiltä, joten olis kiva tutustua paremmin. Olen kasvissyöjä, mutta en muuten mitenkään liian "hurahtanut" tai luonnonsuojelu friikki. :)
- Mietiskelevä
No, mullehan jäisi kaikki "kunnon" ruoka. Laitahan vaikka e-mail osoitteesi niin katsotaan.
- jenni
itsekin olen leikkinyt joskus pyörätuolimiehen kanssa, niitä reppanoita on mukava kiusata, kun ovat niin huonossa jamassa, että ei kunnolla toimi mikään ainakaan se, on miehellä menny miehisyys. en ajattelisikaan seurustella heidän kanssa
- joillakin
ei ehkä se alapää toimi kunnolla,(enkä sitten puhu itsestäni,enkä kenenkään puolesta)mutta se taitaa olla kyllä pienempi ongelma sen rinnalla kun jos se YLÄPÄÄ käy antamaaan pieniä vihjeitä "alikuntoisuudestaan".En nimittäin ainakaan minä, eikä varmaan moni muukaan sellaista muijaa huolisi teoriassakaan jolle ei tunnu kelpaavan kuin "kansikuva-aineisto".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938