Kuulostaako tutulta????

3 kymppinen äiti

Minulla on ihania lapsia, monta. Minulla on ihana, rakastava mies, puoliskoni. Minulla on läheisiä sisaruksia, kavereita, mutta en tiiä voinko kavereita sanoa ystävikseni. Me kyläillään paljon ja meillä käy paljon vieraita. Mukavaakin on, ja tosi hyviä tyyppejä. Mutta, joku jää puuttumaan, tuntuu etten saa juttelusta tarpeeksi, se jää jotenki pinnalliseksi. Haluaisin ystävän, jonka kanssa jutella läpi yön, joka on samalla aaltopituudella. En tiiä vaikka olisin sellainen luonne, jonka kanssa on vaikea luoda tosiystävyyttä, esim. huumorintajuni on erilainen, mulla on liian paksu ulkokuori tai jotain. Tykkään jutella henkeviä, jakaa asioita, parantaa maailmaa. Minusta kuiteski tuntuu että olen hyvä tyyppi, mutta ei pääse oikeuksiin, kun ei ole sellasta kaveria. Onks tää joku 30 vuoden iän juttu, vai mikä, kuvittelin et vain teininä sitä tarvii "sydänystävää" mutta olis paikka nytkin. Mieheni kanssa pystyy jutteleen asioista ja avoimesti, mutta tuntuu että ei se ole sama kuin toisen naisen kanssa, joka on "vertaiskaveri"

3

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurjenpolvi

Mulla samoja ajatuksia..Olen kolmen lapsen äiti ,täytän tänä vuonna 30.Ihana mies on ja tällä hetkellä opiskelen,jonka kautta minulla on paljon kavereita..mutta ei kuitenkaan sellaista "oikeaa" ystävää.Tuntuu usein ettei tosiaan huumori kohtaa.Olen aika pidättyväinen aluksi,mutta jos opin luottamaan ja tuntemaan ihmisen olen hyvinkin avoin.Pohdiskelen elämän suuria kysymyksiä mielelläni,nautin luonnosta ja hyvästä ruuasta:)

• Jasmiini

Mulla samoja ajatuksia..Olen kolmen lapsen äiti ,täytän tänä vuonna 30.Ihana mies on ja tällä hetkellä opiskelen,jonka kautta minulla on paljon kavereita..mutta ei kuitenkaan sellaista "oikeaa" ystävää.Tuntuu usein ettei tosiaan huumori kohtaa.Olen aika pidättyväinen aluksi,mutta jos opin luottamaan ja tuntemaan ihmisen olen hyvinkin avoin.Pohdiskelen elämän suuria kysymyksiä mielelläni,nautin luonnosta ja hyvästä ruuasta:)

• äityliinii..78

Meillä ei ees kyläillä kuin harvoin.
        Ei ole omaa autoa ja nyt jo tulis ylikuormaakin kun 4 lasta.
        Täytin kans 30v tänävuonna.
        Ja oishan pari kaveria mis vois kyläillä mutta ei oikeen saa aikaan ja sit ovat töissä jne..ja juttelu pintapuolista.
        kun ihmisillä on lapsia ovat töissä ym.. niin eipä sitä aikaa muuhun jää.
        pitäs ne sydän ystävät asua naapurissa niikuin täydellisissä naisissa.
        Täs asu 2 kivaa perhettä seinänaapureina mut muutivat ikäväkyllä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      95
      6518
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5584
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      63
      4348
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      82
      4244
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      77
      3989
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1371
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1197
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1165
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      948
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      302
      889
    Aihe