Olen nyt tovin seurannut tätä palstaa ja ihan "aikuisten oikeesti" ihmetellyt noita blondi-72-juttuja....Voiko oikeesti olla tollasia "viikkoja naurettavia"juttuja,HEI????
Vai pelleileekö joku jonkun vedon takia ja laittaa tollasia juttuja??
Mun ajatusmaailmaan ei ainakaan mahdu tollaset jutut,eikä näköjään monen muunkaan.
Noihan on sellasia että pitää ihan itseänsä nipistää,kun lukee ja todeta: voiko joku oikeasti kirjottaa tollasta,ja luulla että se olisi vielä hauskaa??.Sori vaan blondi jos oikeasti haluaisit olla hauska.Ei millään pahalla.Pimpelipom!
Onko tää
7
1054
Vastaukset
- blondi-72hki
tajunnut tuota viikkoja vanhoja juttuja naurettiin kun sellaista ei oo tapahtunut vaan joskus vaan jokin juttu tulee mieleen vasta myöhemmin kun ei aina heti koneelle ehdi niin niitä sit myöhemmin kertoilen enkä yleensä samantien.
Kiitos huolestuneisuudestasi:=)- ja tämäkin vielä!!!
Ihan just pimpelipom!!
VOI APUA!!! - blondi-72hki
ja tämäkin vielä!!! kirjoitti:
Ihan just pimpelipom!!
VOI APUA!!!niinpä heh sainpas sut kiikkiin mie huijasin sinnuu ja menit lankaan ;D
- blondi jäi kiinni
sinä blondi sanoit että virheitä sinulle tulee sen takia, koska heti letkautuksen jälkeen kirjoitat niitä tänne PUHELIMELLA?? Mitä tarkoitit?
- blondi-72hki
blondi jäi kiinni kirjoitti:
sinä blondi sanoit että virheitä sinulle tulee sen takia, koska heti letkautuksen jälkeen kirjoitat niitä tänne PUHELIMELLA?? Mitä tarkoitit?
jos en nyt muista oikein mutta tarkotin kyllä että joskus kirjoitan kännyllä jos aikaa on eli ei usein vaan kyllä yleensä 98% kirjoitan koneella kaiken.
Muutaman kerran oon puhelimella kirjoittanut ja silloin todellakin virheitä tulee ja rutkasti.
Niin ja virheitä teen jos kirjoitan nopeasti ja jos en tarkasta omaa kirjoittamaani. - nyt kyllä lankean nurkkaan
blondi-72hki kirjoitti:
jos en nyt muista oikein mutta tarkotin kyllä että joskus kirjoitan kännyllä jos aikaa on eli ei usein vaan kyllä yleensä 98% kirjoitan koneella kaiken.
Muutaman kerran oon puhelimella kirjoittanut ja silloin todellakin virheitä tulee ja rutkasti.
Niin ja virheitä teen jos kirjoitan nopeasti ja jos en tarkasta omaa kirjoittamaani.Tämä ei ole todellista,EIHÄN???
Poskia jo kuumottaa kun pitää niitä läpytellä!!
Ihan just lähen Hesperiaan...Vissiin tää ei ole todellista,läps läps!
(Ainakin sattuu perhanasti!) - blondi-72hki
nyt kyllä lankean nurkkaan kirjoitti:
Tämä ei ole todellista,EIHÄN???
Poskia jo kuumottaa kun pitää niitä läpytellä!!
Ihan just lähen Hesperiaan...Vissiin tää ei ole todellista,läps läps!
(Ainakin sattuu perhanasti!)olen pahoillani puolestasi mutta koeta jaksaa ja pärjäile!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768