Olen nyt tovin seurannut tätä palstaa ja ihan "aikuisten oikeesti" ihmetellyt noita blondi-72-juttuja....Voiko oikeesti olla tollasia "viikkoja naurettavia"juttuja,HEI????
Vai pelleileekö joku jonkun vedon takia ja laittaa tollasia juttuja??
Mun ajatusmaailmaan ei ainakaan mahdu tollaset jutut,eikä näköjään monen muunkaan.
Noihan on sellasia että pitää ihan itseänsä nipistää,kun lukee ja todeta: voiko joku oikeasti kirjottaa tollasta,ja luulla että se olisi vielä hauskaa??.Sori vaan blondi jos oikeasti haluaisit olla hauska.Ei millään pahalla.Pimpelipom!
Onko tää
7
1072
Vastaukset
- blondi-72hki
tajunnut tuota viikkoja vanhoja juttuja naurettiin kun sellaista ei oo tapahtunut vaan joskus vaan jokin juttu tulee mieleen vasta myöhemmin kun ei aina heti koneelle ehdi niin niitä sit myöhemmin kertoilen enkä yleensä samantien.
Kiitos huolestuneisuudestasi:=)- ja tämäkin vielä!!!
Ihan just pimpelipom!!
VOI APUA!!! - blondi-72hki
ja tämäkin vielä!!! kirjoitti:
Ihan just pimpelipom!!
VOI APUA!!!niinpä heh sainpas sut kiikkiin mie huijasin sinnuu ja menit lankaan ;D
- blondi jäi kiinni
sinä blondi sanoit että virheitä sinulle tulee sen takia, koska heti letkautuksen jälkeen kirjoitat niitä tänne PUHELIMELLA?? Mitä tarkoitit?
- blondi-72hki
blondi jäi kiinni kirjoitti:
sinä blondi sanoit että virheitä sinulle tulee sen takia, koska heti letkautuksen jälkeen kirjoitat niitä tänne PUHELIMELLA?? Mitä tarkoitit?
jos en nyt muista oikein mutta tarkotin kyllä että joskus kirjoitan kännyllä jos aikaa on eli ei usein vaan kyllä yleensä 98% kirjoitan koneella kaiken.
Muutaman kerran oon puhelimella kirjoittanut ja silloin todellakin virheitä tulee ja rutkasti.
Niin ja virheitä teen jos kirjoitan nopeasti ja jos en tarkasta omaa kirjoittamaani. - nyt kyllä lankean nurkkaan
blondi-72hki kirjoitti:
jos en nyt muista oikein mutta tarkotin kyllä että joskus kirjoitan kännyllä jos aikaa on eli ei usein vaan kyllä yleensä 98% kirjoitan koneella kaiken.
Muutaman kerran oon puhelimella kirjoittanut ja silloin todellakin virheitä tulee ja rutkasti.
Niin ja virheitä teen jos kirjoitan nopeasti ja jos en tarkasta omaa kirjoittamaani.Tämä ei ole todellista,EIHÄN???
Poskia jo kuumottaa kun pitää niitä läpytellä!!
Ihan just lähen Hesperiaan...Vissiin tää ei ole todellista,läps läps!
(Ainakin sattuu perhanasti!) - blondi-72hki
nyt kyllä lankean nurkkaan kirjoitti:
Tämä ei ole todellista,EIHÄN???
Poskia jo kuumottaa kun pitää niitä läpytellä!!
Ihan just lähen Hesperiaan...Vissiin tää ei ole todellista,läps läps!
(Ainakin sattuu perhanasti!)olen pahoillani puolestasi mutta koeta jaksaa ja pärjäile!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215725Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744721868Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211252Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111213Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861083Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23867Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59865