Olen tekemässä täytettyjä paprikoita joihin ajattelin laittaa myös tofua. En ole sitä koskaan ennen käyttänyt. Voinko laittaa sitä sellaisenaan täytteeksi vai pitääkö sitä jotenkin käsitellä ensin? Kiitos jos joku antaa vinkkiä.
Niin ja selvennykseksi en valmista tofua koiralleni vaan itselleni =)
Tofua!
5
349
Vastaukset
Minuakin kiehtoo tofu,,, en ole siitä koskaan mitään itse valmistanut.
http://www.soya.fi/index.php?id=63- Ärrieri
joskus tehny jotakii niistä tofumuruista ja tofusuikaleista jotka noin ulkonäöllisesti näyttävät lihalta,esim kastikkeessa tai padassa.
Ne olivat sellasia kuivia känttysiä jotka lisättiin kastikkeeseen.Mikäli tykkää niin mausteita kannattaa käyttää melko reilusti,tuo tofu on on mautonta ja vie todella paljon makua muista raaka-aineista. - la.ra
käyttäisin etnisistä kaupoista saatavaa kiinteää tofua, joka on yleensä kuutioina suolaliemessä säilykepurkeissa.
Tofu on sinällään mautonta, joten sitä saattaa kannattaa marinoida, riippuu kyllä muista mausteistasi. Jos laitat pieniksi kuutioiksi, niin marinointi tapahtuu uunissa paprikoiden sisällä.
Eli vain kiinteää laatua lämpimiin ruokiin, sanoisin.
Tuli muuten mieleen, että mahtaisikohan koiruus tykätä tofusta? Täytynee jossain vaiheessa yrittää tarjota, vai tietääkö joku onko soijasta pahasti haittaa?- la.ra
oma pentuni tykkää hulluna hapankaalista.
Vatsa täynnä kasvisruuasta! Eipä tuo tofu juurikaan itsessään miltään maistunut, mutta toi kuitenkin ruokaisuutta täytteeseen. Hetken aikaa pannulla paistoin muiden täyteaineiden kanssa. Ja hyvää tuli! Koirulille pitäisi vielä jaksaa sekoitella possunliha-porkkana-riisi-nappula- mössöä valmiiksi jääkaappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542814
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12945- 49876
- 81815
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 91683
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575