Markku

tutkimus

Minulle oli varattu aika lääkärintarkastukseen työpaikan kautta, lääkäri oli 40 vuotias hyvin tiukan oloinen nainen ja mukana oli 35 vuotias rehevä hoitaja, minun käskettiin riisuutua vain pikkuhousut jäivät jalkaan, Ensin tutkittiin perinpohjin pituus paino ,otettiin verikokeet, sitten lääkäri käski minun asettua makuulle mahalleni ja käski hoitajan tuoda instrumentin, lääkäri veti pöksyni nilkkoihin ja sanoi että anus täytyy tutkia tunsin kun hän levitti jotain rasvaa peräaukkooni ja työnsi sinne jonkinlaisen sauvan, liikutteli sitä ja kysyi että tuntuuko, en voinut hillitä kiihottumistani ja lääkäri huomasi sen ,nyt toisin päin selälleen makuulle hän komensi ja häpesin kun kullini seisoi kovana.
Naiset naureskelivat keskenään ja lääkäri sanoi että penis täytyy tutkia ja ottaa näyte, hän veteli esinahkaa edestakaisin ja laukesin väkisin, jolloin hoitaja otti spermani koeputkeen.
Sitten lääkäri nosti hameensa ja otti jalastaan valkoiset pikkuhousut työnsi ne suuhuni ja istahti kullini päälle alkoi rytmikäs ratsastus ja laukesin taas sitten hoitaja toisti saman asian ja lopuksi sain pukeutua lääkärin alushousuihin, sain viikon sairasloman ja käskyn tulla 2 päivän päästä uudelleen vastaanotolle ja jalassani on oltava silloin nuo lääkärin pikkuhousut.
Nolona poistuin huoneesta ja naiset naureskelivat perääni että ensi kerralla on kunnon tutkimus ja kuritus.
Aion pyytää lisää sairaslomaa seuraavalla kerralla jos näitä hoitokertoja tulee useampikin.

1

7634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan :)

Niin.. Jatkoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2452
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2024
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      22
      1826
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1605
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1455
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1339
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1338
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1285
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1201
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1056
    Aihe