Markku

tutkimus

Minulle oli varattu aika lääkärintarkastukseen työpaikan kautta, lääkäri oli 40 vuotias hyvin tiukan oloinen nainen ja mukana oli 35 vuotias rehevä hoitaja, minun käskettiin riisuutua vain pikkuhousut jäivät jalkaan, Ensin tutkittiin perinpohjin pituus paino ,otettiin verikokeet, sitten lääkäri käski minun asettua makuulle mahalleni ja käski hoitajan tuoda instrumentin, lääkäri veti pöksyni nilkkoihin ja sanoi että anus täytyy tutkia tunsin kun hän levitti jotain rasvaa peräaukkooni ja työnsi sinne jonkinlaisen sauvan, liikutteli sitä ja kysyi että tuntuuko, en voinut hillitä kiihottumistani ja lääkäri huomasi sen ,nyt toisin päin selälleen makuulle hän komensi ja häpesin kun kullini seisoi kovana.
Naiset naureskelivat keskenään ja lääkäri sanoi että penis täytyy tutkia ja ottaa näyte, hän veteli esinahkaa edestakaisin ja laukesin väkisin, jolloin hoitaja otti spermani koeputkeen.
Sitten lääkäri nosti hameensa ja otti jalastaan valkoiset pikkuhousut työnsi ne suuhuni ja istahti kullini päälle alkoi rytmikäs ratsastus ja laukesin taas sitten hoitaja toisti saman asian ja lopuksi sain pukeutua lääkärin alushousuihin, sain viikon sairasloman ja käskyn tulla 2 päivän päästä uudelleen vastaanotolle ja jalassani on oltava silloin nuo lääkärin pikkuhousut.
Nolona poistuin huoneesta ja naiset naureskelivat perääni että ensi kerralla on kunnon tutkimus ja kuritus.
Aion pyytää lisää sairaslomaa seuraavalla kerralla jos näitä hoitokertoja tulee useampikin.

1

7345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan :)

      Niin.. Jatkoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe