Markku

tutkimus

Minulle oli varattu aika lääkärintarkastukseen työpaikan kautta, lääkäri oli 40 vuotias hyvin tiukan oloinen nainen ja mukana oli 35 vuotias rehevä hoitaja, minun käskettiin riisuutua vain pikkuhousut jäivät jalkaan, Ensin tutkittiin perinpohjin pituus paino ,otettiin verikokeet, sitten lääkäri käski minun asettua makuulle mahalleni ja käski hoitajan tuoda instrumentin, lääkäri veti pöksyni nilkkoihin ja sanoi että anus täytyy tutkia tunsin kun hän levitti jotain rasvaa peräaukkooni ja työnsi sinne jonkinlaisen sauvan, liikutteli sitä ja kysyi että tuntuuko, en voinut hillitä kiihottumistani ja lääkäri huomasi sen ,nyt toisin päin selälleen makuulle hän komensi ja häpesin kun kullini seisoi kovana.
Naiset naureskelivat keskenään ja lääkäri sanoi että penis täytyy tutkia ja ottaa näyte, hän veteli esinahkaa edestakaisin ja laukesin väkisin, jolloin hoitaja otti spermani koeputkeen.
Sitten lääkäri nosti hameensa ja otti jalastaan valkoiset pikkuhousut työnsi ne suuhuni ja istahti kullini päälle alkoi rytmikäs ratsastus ja laukesin taas sitten hoitaja toisti saman asian ja lopuksi sain pukeutua lääkärin alushousuihin, sain viikon sairasloman ja käskyn tulla 2 päivän päästä uudelleen vastaanotolle ja jalassani on oltava silloin nuo lääkärin pikkuhousut.
Nolona poistuin huoneesta ja naiset naureskelivat perääni että ensi kerralla on kunnon tutkimus ja kuritus.
Aion pyytää lisää sairaslomaa seuraavalla kerralla jos näitä hoitokertoja tulee useampikin.

1

7981

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan :)

Niin.. Jatkoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1535
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      111
      1290
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      136
      1142
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      55
      1111
    5. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      72
      793
    6. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      786
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      756
    8. 34
      748
    9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      9
      665
    10. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      26
      639
    Aihe