Minulle oli varattu aika lääkärintarkastukseen työpaikan kautta, lääkäri oli 40 vuotias hyvin tiukan oloinen nainen ja mukana oli 35 vuotias rehevä hoitaja, minun käskettiin riisuutua vain pikkuhousut jäivät jalkaan, Ensin tutkittiin perinpohjin pituus paino ,otettiin verikokeet, sitten lääkäri käski minun asettua makuulle mahalleni ja käski hoitajan tuoda instrumentin, lääkäri veti pöksyni nilkkoihin ja sanoi että anus täytyy tutkia tunsin kun hän levitti jotain rasvaa peräaukkooni ja työnsi sinne jonkinlaisen sauvan, liikutteli sitä ja kysyi että tuntuuko, en voinut hillitä kiihottumistani ja lääkäri huomasi sen ,nyt toisin päin selälleen makuulle hän komensi ja häpesin kun kullini seisoi kovana.
Naiset naureskelivat keskenään ja lääkäri sanoi että penis täytyy tutkia ja ottaa näyte, hän veteli esinahkaa edestakaisin ja laukesin väkisin, jolloin hoitaja otti spermani koeputkeen.
Sitten lääkäri nosti hameensa ja otti jalastaan valkoiset pikkuhousut työnsi ne suuhuni ja istahti kullini päälle alkoi rytmikäs ratsastus ja laukesin taas sitten hoitaja toisti saman asian ja lopuksi sain pukeutua lääkärin alushousuihin, sain viikon sairasloman ja käskyn tulla 2 päivän päästä uudelleen vastaanotolle ja jalassani on oltava silloin nuo lääkärin pikkuhousut.
Nolona poistuin huoneesta ja naiset naureskelivat perääni että ensi kerralla on kunnon tutkimus ja kuritus.
Aion pyytää lisää sairaslomaa seuraavalla kerralla jos näitä hoitokertoja tulee useampikin.
Markku
tutkimus
1
7799
Vastaukset
- minä vaan :)
Niin.. Jatkoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913