Moottorin vikavalo

Jarppa..

Kävin tossa lauantaina ajelemassa pölyjä vähän pois pyörän päältä ja huomasin että moottorinvikavalo paloi koko ajan. Otin akunkengän irti mutta valo vaan ei suostunut sammuun kun laitoin pyörän käymään. Mulla on speed triple 955. Onko ehdotuksia mikä saattais olla vikana??

6

6651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tripleman

Noissa on tyyppivika, että tuuletin jumittuu. Anna koneen lämmetä tyhjäkäynnillä, niin kauan, että flektin pitäisi lähteä pyörimään. Jos ei lähde, niin siinä vika. Muistaakseni se oli 103 asteen kohdalla kun se pitäisi käynnistyä. En tosin oo varma. Mulla oli vanhassa sama vika. Tsemppiä loistavan pyörän kanssa :)

• kiusahenki

se on britti, siinä vika. keu, keu.

• Quarts

Minulla itselläni Triumph Daytona. Moottorin vikavalo paloi kun käynistin pyöräni eka kertaa pitkän talven jälkeen. Yks kaks sammui ja huollosta tiesivät kertoa että kun pyörää seisoo käymättä pitemmän ajan voi ilmetä jokin pikkuvika joka korjaantuu kun polttoaine tai öljyt alkaa taas kiertämään. "Viasta" tulee kuitenkin vikailmoitus ja vikavalo syttyy. Minulla vikavalo sammui kun pyörä käytetty lämpimänä 2-3 kertaa.

• extrumpetisti

Mulla kanssa jäi aikoinaan vikavalo palamaan pitkän seisonnan jälkeen. Vikana oli että akun jännite oli luultavasti käynyt alhaalla kun ekaa kertaa seisonnan jälkeen käynnistin. Vikavalo lähti pois kun käytin pyörää 3 kertaa paikallaan niin että flekti lähti joka kerta pyörimään. Välissä tietenkin piti jäähtyä jonkun verran.

• Jarppa..

kiitos vastauksista.. vikavalo sammui kun annoin vähän kättä pyörälle ja se kuulemma savutti oikein urakalla mutta sen jälkeen valo sammui. Eli vika oli todennäköisesti lambda-anturissa tai ruiskussa mutta nyt taas pelittää..

• mistä johtyy kun moottorinvikavalo palaa yamaha mt 09? nyt eka ajo palo kokoajan,muuten ei tunnu olevan käyntihäiriöitä eikä vaikuta ajossa mitenkää.mistä voi olla vika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      16
      7865
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      24
      4707
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      101
      3909
    4. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      15
      3293
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      94
      3166
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      55
      3059
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      2777
    8. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      46
      2564
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2220
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      9
      2025
    Aihe