CRT-näytöt häviää myynnistä ja LCD-näytöillä ei tee hevon persettä kuvan käsittelyssä.Melkoisen nurinkurista kun lähes joka taloudessa on jo digikamera ja tietokone.
Kuvankäsittely ohjelmat
5
579
Vastaukset
kun tuntemani lukuisat ammattikuvaajat on jo vuosia käyttäneet LCD-näyttöjä. Ehkä niiden olisi pitänyt kysyä sulta neuvoa, arvoisa "on kohta turhia". Millaiset referenssit sulla on näyttää asiantuntemuksen suhteen?
Eikö muuten ole kiva, että hyväkuntoisiakin putkinäyttöjä saa suunnilleen hakemisen hinnalla?- patsqa
joo mutta ne maksaakin 1000€ per näyttö,
tollo... patsqa kirjoitti:
joo mutta ne maksaakin 1000€ per näyttö,
tollo...mutta kun avaaja ei puhunut hinnoista mitään. Luin avauksen nyt vielä kahdesti uudelleen enkä löytänyt inahdustakaan siihen suuntaan.
Muistaakseni kuvankäsittelijöiden 21 tuuman putkinäytöt maksoivat yli tonnin, nyt samojen heppujen LCD:t ovat 700 eurosta ylöspäin.
Hyvä päivänjatkoa sinullekin.
- "työläiset"
Muita käytäkään kuin LCD:tä.
tyytyväinen, kun konttuurilta lähti viimeinen putkinäyttö. Ei rasitu silmät enää ollenkaan samalla lailla, kuin ennen. Eivätkä ole asiakkaatkaan valittaneet kuvien laadusta, vaikka nyt näillä littunäytöillä heidän kuviaan teenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317