Onko kukaan muu täällä saanut sähköpostitse viruksia jonka otsikko on joku sen kaltainen kuin Tohtori.fi vastaa kysymyksiin.tai kysy asiantuntialta ym.
Tuntuu että joku pääsee lukemaan mun sähköpostia
koska olen juuri käyttänyt kyseistä nettilääkäri palvelua mutta saanut siihen jo vastauksen ja tämä virus tuli ihan eri osoitteesta.
Mitä mä voin tehdä kun mun tähän sähköposti osoitteeseen tulee jatkuvasti viruksia,mutta muihin mun osotteisiin ei.
En viitsisi kuitenkaan lakkauttaa sitä osoitetta.
virusongelma
2
264
Vastaukset
- noup
sä niille saapuville posteille oikein mitään voi.
Hommaa roskapostisuodatin (Spamhilator vai mikä se nyt on). Jopa Outlookissakin on jonkinlainen suodatin valmiina.
Ne virusten osoitteet taitaa kuitenkin olla väärennettyjä; mäkin sain kerran postia osoitteesta jää[email protected], mutta se nyt on varmaa, ettei nokia ole mikään postipalvelinfirma. - JokuJossain
Teoriassa voi olla, että Tortori.fi
sähköpostipalvelin on jossain vaiheessa päässy saastumaan esim. jollain Bugbear tyypisellä massapostitusviruksella, joka pyrkii levittämään itseään saastuneelta koneelta löytyviin sähköpostiosoitteisiin (postituslistat). Eli kun Teidän sähköpostiosoite on Tohtori.fi palvelun tiedossa, niin se on saattanu joutua viruksen massapostitus kohteeksi. Virus generoi viestiin satunnaiset lähettäjän tiedot, viestin aiheen ja viestin sisällön.
Suosittelen koneeseen virustorjuntaa jossa on realiaikainen skannaus tuleville ja lähteville posteille (esim. Norton 2003)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764