Hei! Kuinka tämä periminen nyt menee kun olemme avioituneet ja minulla on pienet lapset ja miehelläni aikuiset lapset? Asumme minun lastemme kanssa yhteistä kotia. Omaisuutta on molemmilla ja yhteistäkin. Ja yhteistä velkaakin.
Miun lapset+miehen lapset
Aviossa maalla
3
1688
Vastaukset
- rintaperilliset...
perivät vanhempansa, eli sinut perivät sinun lapsesi ja miehesi perii hänen lapsensa ja jos yhteisiä tulee, he perivät teidät molemmat.
- kredit
täysin toisemme poissulkevat avioehdot, eli lapset perivät vanhempansa, muttei exä voi periä alaikäisten lasten kautta toisen maita, jos heittäisin henkeni.
Koska kysmyksesi oli asettelultaan melko laaja... niin on vastauskin. Se pätee myös kaupungissa asuviin, eikä riipu lasten iästä...
Eli, tämän linkin mukaan mennään... suosittelen lukemaan ajatuksella.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1965/19650040
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322638- 111347
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45952
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20859Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44750
- 44746
- 46676