Alloc-laminaatti

Apu-Reiska

Alloc-laminaatin hinta 23,90e. Kulutusluokka 32. Onko kannattavaa maksaa tämänverran siitä, että on alumiini pontti ja eriste valmiiksi pohjassa? Pontti-systeemi vaikuttaa hyvältä!? Saanko halvemmalla riittävän hyvää laminaattia?

5

3321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kriteeri tuossa

tuotteessa. Alusmateriaali kiinnitettynä maksaa luokaa puolitoista euroa neliölle verrattuna samman tuotteeseen ilman sitä ja alumiini lukkopontista maksat varmasti lisää sellaiset 2-3 euroa neliötä. Mieti siis noistako ominaisuuksista haluata maksaa muuten alloc käyttäytyy laminaattipinnaltaan kuten muutkin eri valmistajien tuoteet.

Katso tuossa alempana keskustelu: hyvä ja halpa laminaatti ? siinä oli maininta tuosta alusmateriaalista valmiiksi kiinnitettynäkin.

Saat laadukasta laminaattia helposti alle 20 € m2 ja kunnon alusmateriaalikin nostaa sen hinnan vasta pariin kymppiin neliöltä. Yksi merkki joka matkan varrella on osoittautunut kohteissa hintaansa nähden hyväksi on Parador, varmasti muitakin on mutta ns. valtamerkeillä tuntuu laatu kärsineen vuosien varrella kun haetaan kustannus säästöjä jne. Itse pidän kahdenkympin hintaa kohtuullisen rajana jollei sitten saa jotain lisä arvoa(kuten reunaviisteet tms.).Se mitä olen vastineeksi saanut on hyvä asiakas palaute kohteistamme ja reklamaatiota ei ole ollut enää vuosiin.

• itse ...

Itse varoisin hieman Paradorin laminaattia. Usean eri merkin laminaatteja asentaneena Paradorin pontti on mielestäni huonompi kuin monessa muussa laminaatissa.

• vielä vähän

kun myös on noita laminaatteja laitettu. on olemassa helppompiakin pontteja kuin mainittu, mutta kuitenkin pontti kyseisessä tuotteessa ei ole varsinaisesti kuitenkaan huono. ehkä hiukan hitaampi kuin muutamassa muussa. kuitenkin se mihin itse kiinnitän enemmän huomiota kuin kuinka nopea tuote on asentaa, siihen kuinka tuote kestää käyttöä. siinä taas kyseinen tuote on soittautunut käytössä hyväksi, sillä lienee kuitenkin asiakkaalle enemmän merkitystä kuin sillä meneekö asentajalla tunti enemmän aikaa asennukseen? tuoosakin pontissa on sellainen hyvä puoli että siinä on rakenteellinen "veto päällä" joka pitää lattian tiiviinä mm. kosteutta vastaan. jonkun mielestä sekin voi tietysti olla huono juttu, minkäs teet... kuitenkin reklamaatiot on nollassa viime vuosina tehköön siitä kukin johtopäätöksensä. mielummin minäkin yhdistäisin kaikkien parhaat puolet yhteen tuotteeseen mutta se nyt vaan ei onnistu näillä markkinoilla olevilla tuotteilla. kaikilla kun tuntuu olevan oma patentilla tai muuten suojattu ponttinsa.

tuossa kommentissa näkyy ero neliöhinnan ja tuntihinnan välillä laminaatin asennuksessa, suosittelen kaikille tuntihintaa siinä 20-30€ ylimääräisessä tunnista jos pontti ei ole niin nopea,ei tunnu niin kuin joku 12-25 € /m2. kaikki tekevät tosin tyylillään ja kukaan ammattilaisista ei ole toista huonompi.

• Alloc sucks

Itselläni on tuota kyseistä Allocin laminaattia ja on todella surkealaatuista tavaraa. Maahantuoja haistattaa pitkät paskat. Kierrä kaukaa ja osta vaikka K- raudan tarjouslaminaattia (veljelläni on kl 32) ja on puolet halvempaa ja kuin uutta!

• Tappurainen -68

Itse maksoin 24,90 eli hyvän hinnan olet saanut. En voi muihin laminaatteihin verrata, mutta olen ollut varsin tyytyväinen valintaani. Lattia ollut tosin vasta vuoden...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe