Sellainen varmaan on jo kaupoissa. Ongelma onkin vain se, että millaiset vaatimukset pelissä on tietokoneen suhteen? Kävisikö win95, taitaa olla joku 200 megahertsiä, ei mitään lisättyjä grafiikka- tai äänikortteja, mutta cd-asema on vaihdettu ainakin kymmeniä kertoja nopeammin pyörimään kuin alunperin oli, eli onko haaveitakaan TR nelosen pyörimisestä?
Se peli olisi kyllä pakko saada. Fanaattisena Egypti- ja Tomb Raider-fanina mahtavat 35 kenttää ja pelkästään Egyptissä olisi unelmien täyttymys...
Entä myydäänkö pelistä vielä jossain Pleikkariversiota? Luultavasti sillekin saralle on tullut näitä Soldout-uusintoja, en ole vain nähnyt...
Uusintapainos TR4:sta?
5
339
Vastaukset
- Jun
http://www.tombraiderchronicles.com/tr4/index.html
Valitse siält buy Last Revelation for PC tai PSX. - LadyCroft
Itse ostin huvikseni myös ko. pelin alennuksesta PC:lle. Vanhempi kone, joka on nyt tosin rikki ja jolla pelasin aiemmin on Win95 ja paskalla grafiikkakortilla ja näytönohjaimella. Ei toivoakaan, että olisi toiminut sillä. En tiedä sitten, mutta nelonen vaatii hyvän grafiikkakortin, grafiikkamoottorin takia.
Takakannessa lukee kyllä Win95/Win98/Me/XP
Mutta en usko että pelittää Win95. Voithan toki aina kokeilla. - Ricky
Mä oon taas sitä mieltä, että pitäis toimia. Manualissa sanotaan, että se vaatii 233MZ koneen, mutta mulla toimi 133MZ:kin koneessa (vähän hidastettuna).
RAM-muistia tarvitsee olla vain 16mb. Mutta toimii myös 8mb:ssä ja taas vähän hidastettuna.
Tärkeää on olla viimeisin directX, jonka voi imuroida netistä. Tai katso, onko koneessa dinput.dll tiedosto.
Ja toimii myös Win95:ssa. Samat ohjeet Lady Croftille. Kokeile vielä vanhalla koneella, mutta imuroi directX. - ner
Eli aion kyllä ostaa sen pc:lle. Vaikka kotonamme on myös pleikkari, en jaksa tumpuloida ja yrittää oppia ohjaamaan sillä masiinalla. Toisaalta Aod:hen pitää kuitenkin oppia... Joten ehkä pleikkari olisi parempi, olisi ainakin hienot grafiikat! Meinaan TR3:kin näkyy mulla tietokoneessa ihan paskana, hyvä kun pystyn pitään grafiikan saman tasoisena kuin kakkosessa. Jotta peli pyöris sulavasti, joutuu katselemaan tosi mukavaa raekuvaa...
Taitaapa tosiaan PS-versio olla kannattavampi ostos... Mutta siis kiitos vastauksistanne! (lisääkin saa toki tulla myös muilta =)...) - jörö
Pleikkaan TR PELEJÄ saa ainakin osoitteesta http://www.dlc.fi/~vpd/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298