Eli tällainen galluppi kestoilijoille:
Mitä käytätte imuina yöllä(onko vauva kova pissaamaan)?
Entäpä päivä imut?
Kiitoksia vastauksista! Olemme juuri aloittaneet taskuvaippojen käytön ja kaikki tieto on tervetullutta!:)
IMUT YÖKSI?
3
592
Vastaukset
- Sisely
siis suihkulähde meillä =D
yöllä fuzzbunz mikrokuituimuineen jamtotsin luomuhamppu lisäimu tai ronjamarian tuplaläppävaippa. molemmat toimii hienosti, eivätkä ole edes läpimärkiä aamulla.
päivällä myllymuksujen taskuvaippa (tai suurin osa sen kaavalla itse tehtyjä) ja bambuhamppu- imu (nekin on itse tehty samasta kankaasta) tai sekalainen seurakunta TSI-sisätäyttövaippoja. - kestottaja
Imun tarve on vaihdellut todella paljon lapsen kasvaessa. Alkuun pissaa tuli vähän ja usein, isompana harvoin ja kerralla PALJON. Varsinkin isoille pissoille oli tärkeätä että päällimmäinen imukerros oli jotain nopeasti imaisevaa (mikrokuituimu tai froteeimu esim.), muuten pissa saattoi tulla lahkeesta yli ennenkuin ehti imeytyä muihin imuihin. Perusimuina meillä on ollut erilaisia hamppu- ja bambutaittoja, yleensä kaksinkertaisia jolloin taiteltuna kerroksia on tullut 6. Perussetti vaipassa on ollut joku tuollainen taitto sen päällä mikroimu tai froteeimu. Jos imua on tarvittu enemmän (niinkuin isompana yleensä tarvitsi), on lisätty esim. tiimalasin mallisia 2-3 krs bambu/hamppuimuja vielä sinne väliin. Hampun olen aina laittanut alimmaiseksi vaippaan, se imee todella hyvin mutta ei kovin nopeasti, joten sen päällä kannattaa olla tosiaan jotain muuta.
Hyviä imuja on olleet !bamboo fold-it -imut (riittää melkein pelkältään) ja lisäimuna !bamboo doublerit. Hamppuimuja meillä on ollut monenlaisia sekä ostettuja että itsetehtyjä myllymuksujen hamppufleecestä, kaikki toimivat hyvin kunhan pesuja on alla paljon.
Yöllä meillä on ollut eri systeemit, sisä(täyttö)vaippa ja villahousut, joten yöimuihin en osaa niin sanoa. - kestoillaan
Meillä on tällä hetkellä kaksi kestolasta.
Lähes 2-vuotiaalla, megapissijällä, on öisin HautePockets, siinä mukana tulee nepparikiinnitteinen ja kaksiosainen mikrokuituimu ja tehoa riittää. Päivällä taskuissa menee kivasti harsot.
4kk ikäisellä sitten tykkään käyttää Ronja&Roopen taittobambuimua, yöksi laitan mikrokuitua sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882