Hei! Olen tunnollinen ja ahkera 31-vuotias yksinhuoltajanainen, joka olisi kiinnostunut henkilökohtaisen avustajan työstä, mutta jolla ei kokemusta siitä vielä ole, innokkuutta ja halua sitäkin enemmän. Olen juuri palannut useiden ulkomailla vietettyjen vuosien jälkeen Suomeen ja alanvaihto on edessä, avustajana voisin vihdoinkin tehdä jotain mielekästä ja tärkeää. Ainoana ongelmana on se, etten haluaisi laittaa hyvin pientä poikaani vielä hoitoon, kyselisinkin nyt kaikkien teidän foorumilaisten mielipidettä siitä, jos avustajalla on pieni lapsi (nyt 9kk) mukana töissä (ymmärrettävästi se alentaisi palkkaa/lisäisi työaikaa). Tiedän, että useimmat työnantajat sitä tuskin hyväksyisivät, mutta mitä olette mieltä? Avustajan hommia tekisin mielelläni ainakin 25h/vk ellei enemmänkin.
Henk.koht.avustajalla lapsi mukana töissä?
Finnterri
1
364
Vastaukset
Minulla on avustaja, ja vaikkei kuvaamasi tilanne olekaan meille ajankohtainen, ei minulla ainakaan periaatteessa olisi mitään sitä vastaan, että avustajani pitäisi vauvaa mukanaan töissä.
Päinvastoin, suhtautuisin asiaan erittäin myönteisesti, kunhan lapsen hoito ei liikaa vaikeuttaisi avustajan työskentelyä kanssani. Avuntarpeeni on sen verran vähäinen, ettei lapsi luultavasti olisikaan "tiellä", paitsi ehkä koiran ulkoilutuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504