Hei! Olen tunnollinen ja ahkera 31-vuotias yksinhuoltajanainen, joka olisi kiinnostunut henkilökohtaisen avustajan työstä, mutta jolla ei kokemusta siitä vielä ole, innokkuutta ja halua sitäkin enemmän. Olen juuri palannut useiden ulkomailla vietettyjen vuosien jälkeen Suomeen ja alanvaihto on edessä, avustajana voisin vihdoinkin tehdä jotain mielekästä ja tärkeää. Ainoana ongelmana on se, etten haluaisi laittaa hyvin pientä poikaani vielä hoitoon, kyselisinkin nyt kaikkien teidän foorumilaisten mielipidettä siitä, jos avustajalla on pieni lapsi (nyt 9kk) mukana töissä (ymmärrettävästi se alentaisi palkkaa/lisäisi työaikaa). Tiedän, että useimmat työnantajat sitä tuskin hyväksyisivät, mutta mitä olette mieltä? Avustajan hommia tekisin mielelläni ainakin 25h/vk ellei enemmänkin.
Henk.koht.avustajalla lapsi mukana töissä?
Finnterri
1
346
Vastaukset
Minulla on avustaja, ja vaikkei kuvaamasi tilanne olekaan meille ajankohtainen, ei minulla ainakaan periaatteessa olisi mitään sitä vastaan, että avustajani pitäisi vauvaa mukanaan töissä.
Päinvastoin, suhtautuisin asiaan erittäin myönteisesti, kunhan lapsen hoito ei liikaa vaikeuttaisi avustajan työskentelyä kanssani. Avuntarpeeni on sen verran vähäinen, ettei lapsi luultavasti olisikaan "tiellä", paitsi ehkä koiran ulkoilutuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1507215Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1626084Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka574594Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1124239Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153949Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle433825Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.683596- 2323328
Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja323206Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12423