TAlomme on parhaillaan valmistumassa ja yläkertaan tulee kahdelle tyttärellemme - 2v ja 5v - n. 20m2:n huone (tässä vaiheessa vielä yhteinen). Haluaisin huoneen yhteen nurkkaan "toimintapisteen", jossa olisi mm. katosta riippuvat renkaat, seinällä ne liikuntasalin "poikkipuut" (mitkä nyt ovatkaan nimeltään...). Lattialla liikuntatunneilta tuttu pehmeä (n. 5cm) paksu matto. Mistä näitä kaikkia välineitä olisi paras hankkia? Ja tulisiko muita ideoita, mitä tässä toimintapisteessä voisi olla? Siis nurkkaus, jossa lapset saavat luvallisesti peuhata, hyppiä, kuluttaa energiaansa (jota näillä piisaa...)
Vastaukset 5
- _he_ haluavat ja
suosittelen riehumista pihalla. Meidän talossa on sisällä riehuminen kielletty paitsi omissa huoneissa. Kuitenkin riehuminen leviää lasten huoneista yhteisiin tiloihin ja silloin tulee käsky mennä ulos.
Eli jos lähistöltä ei löydy lasten leikkipaikkaa, niin rakentaa omaan pihan sellaisen. Uusimassa K-raudan kuvastossa oli telineitä ja liukumäkiä.
Sadepäivien varalle tietokone joka muksun huoneeseen ja dvd-elokuvia ja pelejä, niin rauha säilyy mukavasti. Mulla lapset ovat nyt 4-12 vuotiaita.- haluan vinkkejä nimenomaan ...
meillä saa sisälläkin purkaa energiaa, kunhan ei riko paikkoja tai häiritse toisia. Ulkona luonto tarjoaa toimintaa lapsille yllin kyllin ja jonkinlaisia "välineitäkin" pihalle hankitaan mutta haluan lastenhuoneeseen myös se peuhunurkkauksen. Tietokonetta tai telkkaria emme aio laittaa lasten huoneeseen, niitä käytetään kontrolloidusti vanhempien silmien alla.
Edelleen ideoita kaivataan?
- Aradiatar
..tytölleni BR-leluista tukevan liukumäen, suosittelen lämpimästi. Voi käyttää niin sisällä kuin ulkona, eikä hintakaan käyttöikään verraten ole päätähuimaava. Merkki oli Little tikes. Pienempi maksaa n.50e, isompi n.100e.
- outiiii
Katso esim. www.piresma.fi
- lastenhuoneet
yläkertaan? Me teimme saman virheen muutama vuosi sitten. Käytäntö on osoittanut ainakin meidän kohdallamme, että lapset (4 kpl) olisi pitänyt sijoittaa vanhempien makuuhuoneen alapuolelle. Varsinaisia lasten leikki- ja oleskelutiloja varten olisi pitänyt rakentaa kellari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481511Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46618
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24591Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584- 8579
- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 37506
- 47480
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409