Olin leikkauksessa diacorissa, suosittelen paikkaa. Siellä saa hyvää hoitoa. Parempi, kun dextra tai mehiläinen.
Suosittelen diacoria
9
1563
Vastaukset
- samaa mieltä
mä olen ihan samaa mieltä tässä asiassa!
- Missä operaatiossa?
Kerrotko, missä leikkauksessa olit ja ketä kirurgia suosittelet. Harmi, ettei täällä ole Diacoria, kävin siellä opiskeluaikanani Helsingissä.
- mihin olisit menossa?
mihin leikkaukseen olisit menossa?
sen perusteella voin kyllä aika lailla sanoa hyvän kirurgin. - Polvipotilas
mihin olisit menossa? kirjoitti:
mihin leikkaukseen olisit menossa?
sen perusteella voin kyllä aika lailla sanoa hyvän kirurgin.Kuka olisi Diacorissa polvispesialisti?
- polvilääkäreitä
Polvipotilas kirjoitti:
Kuka olisi Diacorissa polvispesialisti?
Diacorissa Helsingissä ovat ainakin Jan Lindahl ja Harri Heliö.
- Polvipotilas
polvilääkäreitä kirjoitti:
Kiitos vastauksesta,terveyteen kannattaa sijoittaa.
- siellä hoidettu
polvilääkäreitä kirjoitti:
Heliö on olkapääspesialisti. Hyvä polvilääkäri on Tapio Kallio (miksei Ilkka Tulikourakin).
- nalle22
siellä hoidettu kirjoitti:
Heliö on olkapääspesialisti. Hyvä polvilääkäri on Tapio Kallio (miksei Ilkka Tulikourakin).
tapio kallio on ykkösnimi!
harri heliö on tosiaan olkapääspesialisti.
- Anonyymi
Ei kyllä Jan Lindahlille kannata mennä. Leikkasi mun polven huonosti, sielä jäi asiat yhtä huonoiksi kun oli ennen leikkausta tai huonommaksi, mutta sanoi ettei sitä enää voi leikata ettei se auta mitään. Menin toiselle ortopedille joka sanoi että sielä on kaikki baskana ja että se täytyy mitä pikimmiten leikata uudestaan, ja leikattiin kiireellä ja nyt se polvi vihdoin toimii. Janin ohjeilla olisin eläny loppuelämäni polvisäryllä ja liikerajotuksilla. Hän uskoo olevansa suomen paras ortopedi ja väheksyy/suuttuu jos käy kenelläkään muulla. Hän moneen eri asiaan myös sanoi että menee ohi, ja toiset lääkärit löysivät tulehduksen ja saatiin vaivat hoidettua pois. En voi suositella Jania ollenkaan. Moni ei varmaan uskalla kritisoida kun Jan on niin vihainen ja yrmeä, pelottava ukkeli. Mutta haluan etei muut tee samaa virhettä ja luota hänen hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379