Moikka!
Omistan 2 poikagerbua, Ralfin ja Rexin.
Oon 13 ja tahtoisin mailikamui gerbuist tykkäävist (tai omistavist) ihmisistä...
Mielellään ikää siinä 11-15...
Myös westien omistajat, mailatkaa!!!!
VASTAAN KAIKILLE!!!
Siispä: [email protected]... =)
mailikamuja....
6
175
Vastaukset
- bigabuu
moi!mullakin on 2 gerbiiliä.ne on tyttöjä.ja oon ite 12 vee.joten mailaa mulle. maili on [email protected] ne gerbut on viivi ja veera!=) no moi!
- milla87
moi. mä olen 15-wee tyttö, jolla ollu 5 gerbua. kokemusta on niiden hoidost paljon. onko nuo sun ekat gerbut?
- Angel-90
Juu, on... Mut on kokemust kummiski... =)
Mailaapa mulle,jos mailikamun tahot... =) - milla87
Angel-90 kirjoitti:
Juu, on... Mut on kokemust kummiski... =)
Mailaapa mulle,jos mailikamun tahot... =)voishan sitä mailikamun ottaa. osoite on [email protected] kokemus on aina hyvästä... =)
- mimmuli
moikka!!!tahtoisin mailikamun 10-14w tyttöistä.....jotka tykkäis tai omistais gerbiileitä.itelläni on 2 poikagerbbua.....jimi ja jöpö........ne ovat 2w ja jöpö on agouti ja jimi on musta....en muista rotua...... jos testi sopii sinuun niin mailaa ....os:[email protected]
- Lin
Juu, mullekkin mailikamut kelpais... Multa tässä kuoli kaks gerbiiliä, mutta uusia olen hankkimassa, nimetkin on jo tiedossa: Sen, Lin ja Chi, lempileffani mukaan... Mutta jos kukaan on kiinnostunut, niin mailit tulee osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298