Onko kenelläkään kokemuksia veden alla kuvauksesta, edes snorklatessa näillä Olympuksen SW malleilla.Tarkoitan siis jossain kirkkaissa vesissä ulkomailla.Kiitos.Itsellä kokemusta filmikameralla (400) snorklatessa karibialla ja atlantilla vaikka oli omasta mielestäni ihanteellisen kirkkaat näkymät,ei pelkällä salmalla saanut värejä esiin,vaan oli käytettävä apuvaloa lisäksi.
Vastaukset 3
- hate
eikö täällä sivuilla ole kuin kotomaassa jumittajia...
- -palancar-
Olympus mju77 SW:lla saa ainakin tosi hyviä kuvia ilman salamaakin veden alla kuvatessa.
Ollaan keretty käyttää ko. kameraa Venezuelan ja Thaimaan vesillä snorklaillessa.
On testattu sitä myös 5-7 metrin syvyydessä ilman laitteita sukeltamalla (770 on vesitiivis 10 metriin asti). Kamera toimii silloinkin hyvin ja kuvista tulee hyviä. Syvemmällä kuvanlaatu tosin alkaa jo riippua enemmän veden kirkkaudesta ja valon määrästäkin, joten tuolloin salama voi alkaa olla tarpeen. Kamera sisältää lisäksi LED-valon, jota voi käyttää.- uusi stylus
Hei!
Kerrohan lisää kuvauksestasi veden alla!
Olette siis uskaltaneet kuvata ilman mitään vesitiiviitä suojia? Entäpä kameran toiminta jälkeenpäin- kaikki edelleen toimii? Suolavesi?
Uskaltaisinko kokeilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455