Vaimoni sai vierasta

mies...

Olimme vaimoni kanssa eräänä iltana baarissa ja törmäsimme siellä (mikaan), meidän hyvään kaveriin. mika tarjosi meille molemmille oluet, ja siinähän se ilta kului mukavasti. Lopulta jäimme kahden vaimoni kanssa, kun mika sanoi menevänsä kavereidensa kanssa jonnekin muualle. Ilta läheni puolta kolmea ja lähdimme baarista pois. taksijonossa näkyi olevan väkeä,mutta päätimme jonottaa. Yhtäkkiä kuulimme jonkun huutavan meitä, mikahan se siellä. vaimoni kysyi että tiedänkö ketään joka vois heittää meidät kotiin. Vastasi siihen että ei tiedä. mika siihen että voitte tulla mun luokse yöksi, ja aamulla kun krapula hellittää, niin heitettäisin teidät autolla kotiin.

Tuumin että pitäisikö meiän vain jonottaa taksia. mika ehdotti että voitte nukkua minun kanssa parisängyssä. No ainahan siihen mahtuu, sanoi mika. Siitä sitten lähdettiin talsimaan mikan luokse. Olimme kaikki melko juovuksissa ja hoipuimme ovesta sisään. mika riisui itsensä,päätti nukkumaan ja me jäimme vaimon kanssa juopottelemaan. kun siinä olimme jonkun aikaa juoneet,päätin mennä myös nukkumaan.Hipelöin vaimoani pillusta, mutta vaimoni ei oikein jaksanut yhtyä leikkiin vaan käski lopettaa, niin kuin naiset yleensä.

Menimme makuuhuoneeseen ja mika oli jo nukahtanut sänkyyn, näytti sammuneelta. Sanoin vaimolle, että hän saa nukkua välissämme. vaimon tehtävä oli siis nukkua meidän miesten välissä, ja minunkin oli helpompi asettua nukkumaan. vaimo riisui vaateitaan jättäen paidan päälle.katselin kuinka vaimoni pyllisteli takamus tyrkyllään stringeissä.

sammutin valot ja kömmin sänkyyn nukkumaan. Pian nukahdin humaltuneena. Aamulla heräsin johonkin ja katsoin kelloa, joka oli vasta jotain 6. Ihmettelin miksi sänky huojui tasaisesti. Nostin päätä ja raotin hieman silmiäni katsoakseni mutta oli sen verran pimeää vielä,ettei kunnolla nähnyt ja näin sen verran kun vaimoni makasi nukkuvana kyljellään perse kohti mikaa, samassa sängyn huojunta loppui. Sydän alkoi hakata, en nähnyt että oliko vaimon silmät kiinni, koska oli vielä pimeää. sänky nytkähteli tasaisesti, mutta en nähnyt sen enempää, muuta en tienyt kuin sen että hän oli tosi lähellä vaimoa, ihan kiinni. Aloin jälleen esittää nukkuvaa.

Pian taas alkoi sänky nytkyä ja vaimon hengitys alkoi kiihtyä. Ajattelin, että nyt pitäisi kyllä herätä ja sanoa suorat sanat, mutta uteliaisuuteni ei antanut myöten. Halusin seurata tuon touhun loppuun asti. vaimo painoi kasvonsa tyynyä vasten, jottei voihkinta kuuluisi. Sänkykin heilui jo melkoisesti. Nyt vihdoin tajusin että kyse ei ollut pelkästä hyväilystä, vaan selvästä nussimisesta. Eikö hän tajunnut että voisin herätä kuuntelin koko ajan. mika paineli takaapäin muijaani, eikä myöskään tiennyt että olin hereillä. Tahti alkoi kiihtyä entisestään ja sänky heilui jo niin, että jos olisin nukkunut, niin olisin varmasti herännyt. vaimolta pääsi pitkä ja käheä voihkaisu, tiesin että vaimo oli saanut orgasmin. Samalla mika alkoi hengittää voimakkaammin ja liike nopeutui ja lopulta hiipui.

Kaiken jälkeen vaimo hivuttautui takaisin lähemmäs minun viereen. Jossain vaiheessa kun vaimo nukahti, laitoin sormeni hänen pillun huulille hitaasti. mikan spermaa oli vaimoni reisillä ja pillusta valui sitä lisää. Ajattelin että mitähän tästäkin seuraa. vaimo kääntyi selin minuun päin ja pyllisti kosteaa takapuoltaan unissaan.mieleni teki naida vaimoani,mutta päätin olla tekemättä niin.

aamulla heräsin ja joku oli jo mennyt suihkuun. Katsoin lakanoita ja niissä näkyi kuivunutta spermaläikkää, mikan kohdalla jossa (nukkui). vaimo oli jo keittiössä juomassa kahvia, ja kysyi minulta että mentäisiinkö pian kotiin. Puin päälleni ja pyysin mikaa heittämään meidät kotiin, emme tietenkään puhuneet viimeyön tapahtumista mitään, koska emmehän toki tienneet niistä mitään. vaimokaan ei ole sen koommin asiasta puhunut.

6

24246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkurouvista haaveileva

      Tämä oli kiihottava kertomus. Tosin nuo pari sulkua häiritsivät tekstissä. Etenkin sulun käyttö tässä kohdassa ihmetytti: "... mikan kohdalla jossa (nukkui)".

      Seisoiko kalusi kun kuuntelit ja katselit vaimoasi naitavan? Tai kun huomasit sen pillun olevan ihan spermassa... Ota vaan asia puheeksi vaimosi kanssa, niin voit päästä toistekin näkemään, kun vaimosi on vieraan lutkana.

    • valehtele

      selvästi huomaa että olet vain fantasioinu
      tälläsestä asiasta

    • -S-

      Valitettavasti plagioitu tarina, nimet muutettu ja hiukan muotoiltu... Ollu palstalla aikaisemminkin, olikohan "Kaveri meillä kylässä" tms...

      Mutta hyvä tarina, yksi suosikeistani. Ajatuksena oikein kiihottava. =)

    • vähän samaa

      Mutta jäi käsipelin asteelle. Oltiin mökillä silloisen muijan ja kaveriporukan kanssa joskus. Illanvieton jälkeen mentiin humalaisina nukkumaan ja jossakin vaiheessa sitten kaverini keksi, että haluaa tulla meidän sänkyymme kolmanneksi.

      Ajateltiin siinä, että eihän tuo mitään haittaa ja mies kömpi muijan puolelle. Iso ja lihava kaveri, joten aika tiiviisti jouduttiin makaamaan. Jossakin vaiheessa havaitsin pientä liikehdintää siinä vieressä ja huomasin, kun kaverin kädet on muijan tisseissä kiinni. Muija siirti kädet pois, mutta vähän ajan päästä taas oltiin taas paitaa nostelemassa. Muija katteli mua siinä samalla, mutta antoi kaverin jatkaa. Mä meinasin ensin hermostua, mutta annoin sitten jatkaa. Näyttihän se aika rajulta kun iso korsto touhuaa muijan kimpussa.

      Kohta kaveri kiskoi muijan käden housunsa sepalukselle. Muija veti taas käden pois. Sinnikkäästi sama uudestaan ja nyt muijakin suostui jo kokeilemaan vähän. Tämä näytti vieläkin arveluttavammalta, mutta annoin heidän pelata. Muijan käsi tunnusteli löysien boksereiden pintaa ja kaveri huokaili tyytyväisenä. Lopulta kaveri makasi bokserit kintussa ja muija lypsi tämän munaa ihan kunnolla.

    • siskon mies

      Kerran, kun oltiin yötä siskon luona, niin hänen miehensä tuli meidän sänkyyn.
      Vaimo oli jäänyt tän miehen kanssa alakertaan paukuille vielä kun me muut mentiin jo nukkumaan. Vaimoni kertoi jälkeenpäin kuinka rami oli jo silloin halunnnut suukotella ja sanonut haluavansa sänkyyn vaimoni kanssa. Vaimo ei kuitenkaan ollut siihen suostunut vaan lähti nukkumaan. Vaimoni tuli sänkyymme, joka oli yläkerran aulassa ja heräsin itse tähän. Jonkin ajan kuluttua rami könysi ylös ja varmaan näki heikossa valossa kuinka vaimoni makasi vieressäni tissit näkyvissä. Hän riisui ja kävi vaimoni viereen alkaen pussailla ja hyvällä häntä. Tämä odottamaton juttu itse asiassa kiihotti minua enkä siis sanonut mitään vaan olin nukkuvinani. Vaimo ynisi jotain mutta ei laittanut vastaan kun rami riisui häneltä pikkarit ja kävi hänen päälleen. Itse naimiseen ei kauan kestänyt, mutta oli se hurjan kiihottavaa. Minulla seisoi kulli kovana ja kun rami lopulta lopetti ja lähti omaan makkariinsa seinän taakse niin en voinut vastustaa kiusausta käydä liukkaille. Mahtava kokemus vaikka
      paikat oli niin liukkaat ettei se juurikaan tuntunut miltään. Silti minulta tuli kyllä melkein heti.
      Vaimon kanssa tästä keskusteltiin paljon jälkeenpäin ja hän kertoi ramin aina olleen kiinnostunut hänestä ja oli usein soitellut ja käynyt kylässäkin silloin kun ene ollut kotona. Vaimon mukaan mitää ei kyllä ollut taphtunut niinä kertoina, mutta mistäpä sen tietää.
      Se että vieras nai vaimoa kiihotti minua niin paljon että sovimme vaimon kanssa siitä että hän saa käydä luvalla vieraissa niin halutessaan ja nyt on noita mieheä ollut jo lukuisia.

    • Anonyymi

      useinkin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe