Vaimoni sai vierasta

mies...

Olimme vaimoni kanssa eräänä iltana baarissa ja törmäsimme siellä (mikaan), meidän hyvään kaveriin. mika tarjosi meille molemmille oluet, ja siinähän se ilta kului mukavasti. Lopulta jäimme kahden vaimoni kanssa, kun mika sanoi menevänsä kavereidensa kanssa jonnekin muualle. Ilta läheni puolta kolmea ja lähdimme baarista pois. taksijonossa näkyi olevan väkeä,mutta päätimme jonottaa. Yhtäkkiä kuulimme jonkun huutavan meitä, mikahan se siellä. vaimoni kysyi että tiedänkö ketään joka vois heittää meidät kotiin. Vastasi siihen että ei tiedä. mika siihen että voitte tulla mun luokse yöksi, ja aamulla kun krapula hellittää, niin heitettäisin teidät autolla kotiin.

Tuumin että pitäisikö meiän vain jonottaa taksia. mika ehdotti että voitte nukkua minun kanssa parisängyssä. No ainahan siihen mahtuu, sanoi mika. Siitä sitten lähdettiin talsimaan mikan luokse. Olimme kaikki melko juovuksissa ja hoipuimme ovesta sisään. mika riisui itsensä,päätti nukkumaan ja me jäimme vaimon kanssa juopottelemaan. kun siinä olimme jonkun aikaa juoneet,päätin mennä myös nukkumaan.Hipelöin vaimoani pillusta, mutta vaimoni ei oikein jaksanut yhtyä leikkiin vaan käski lopettaa, niin kuin naiset yleensä.

Menimme makuuhuoneeseen ja mika oli jo nukahtanut sänkyyn, näytti sammuneelta. Sanoin vaimolle, että hän saa nukkua välissämme. vaimon tehtävä oli siis nukkua meidän miesten välissä, ja minunkin oli helpompi asettua nukkumaan. vaimo riisui vaateitaan jättäen paidan päälle.katselin kuinka vaimoni pyllisteli takamus tyrkyllään stringeissä.

sammutin valot ja kömmin sänkyyn nukkumaan. Pian nukahdin humaltuneena. Aamulla heräsin johonkin ja katsoin kelloa, joka oli vasta jotain 6. Ihmettelin miksi sänky huojui tasaisesti. Nostin päätä ja raotin hieman silmiäni katsoakseni mutta oli sen verran pimeää vielä,ettei kunnolla nähnyt ja näin sen verran kun vaimoni makasi nukkuvana kyljellään perse kohti mikaa, samassa sängyn huojunta loppui. Sydän alkoi hakata, en nähnyt että oliko vaimon silmät kiinni, koska oli vielä pimeää. sänky nytkähteli tasaisesti, mutta en nähnyt sen enempää, muuta en tienyt kuin sen että hän oli tosi lähellä vaimoa, ihan kiinni. Aloin jälleen esittää nukkuvaa.

Pian taas alkoi sänky nytkyä ja vaimon hengitys alkoi kiihtyä. Ajattelin, että nyt pitäisi kyllä herätä ja sanoa suorat sanat, mutta uteliaisuuteni ei antanut myöten. Halusin seurata tuon touhun loppuun asti. vaimo painoi kasvonsa tyynyä vasten, jottei voihkinta kuuluisi. Sänkykin heilui jo melkoisesti. Nyt vihdoin tajusin että kyse ei ollut pelkästä hyväilystä, vaan selvästä nussimisesta. Eikö hän tajunnut että voisin herätä kuuntelin koko ajan. mika paineli takaapäin muijaani, eikä myöskään tiennyt että olin hereillä. Tahti alkoi kiihtyä entisestään ja sänky heilui jo niin, että jos olisin nukkunut, niin olisin varmasti herännyt. vaimolta pääsi pitkä ja käheä voihkaisu, tiesin että vaimo oli saanut orgasmin. Samalla mika alkoi hengittää voimakkaammin ja liike nopeutui ja lopulta hiipui.

Kaiken jälkeen vaimo hivuttautui takaisin lähemmäs minun viereen. Jossain vaiheessa kun vaimo nukahti, laitoin sormeni hänen pillun huulille hitaasti. mikan spermaa oli vaimoni reisillä ja pillusta valui sitä lisää. Ajattelin että mitähän tästäkin seuraa. vaimo kääntyi selin minuun päin ja pyllisti kosteaa takapuoltaan unissaan.mieleni teki naida vaimoani,mutta päätin olla tekemättä niin.

aamulla heräsin ja joku oli jo mennyt suihkuun. Katsoin lakanoita ja niissä näkyi kuivunutta spermaläikkää, mikan kohdalla jossa (nukkui). vaimo oli jo keittiössä juomassa kahvia, ja kysyi minulta että mentäisiinkö pian kotiin. Puin päälleni ja pyysin mikaa heittämään meidät kotiin, emme tietenkään puhuneet viimeyön tapahtumista mitään, koska emmehän toki tienneet niistä mitään. vaimokaan ei ole sen koommin asiasta puhunut.

9

26839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkurouvista haaveileva

Tämä oli kiihottava kertomus. Tosin nuo pari sulkua häiritsivät tekstissä. Etenkin sulun käyttö tässä kohdassa ihmetytti: "... mikan kohdalla jossa (nukkui)".

Seisoiko kalusi kun kuuntelit ja katselit vaimoasi naitavan? Tai kun huomasit sen pillun olevan ihan spermassa... Ota vaan asia puheeksi vaimosi kanssa, niin voit päästä toistekin näkemään, kun vaimosi on vieraan lutkana.

• valehtele

selvästi huomaa että olet vain fantasioinu
      tälläsestä asiasta

• -S-

Valitettavasti plagioitu tarina, nimet muutettu ja hiukan muotoiltu... Ollu palstalla aikaisemminkin, olikohan "Kaveri meillä kylässä" tms...

Mutta hyvä tarina, yksi suosikeistani. Ajatuksena oikein kiihottava. =)

• vähän samaa

Mutta jäi käsipelin asteelle. Oltiin mökillä silloisen muijan ja kaveriporukan kanssa joskus. Illanvieton jälkeen mentiin humalaisina nukkumaan ja jossakin vaiheessa sitten kaverini keksi, että haluaa tulla meidän sänkyymme kolmanneksi.

Ajateltiin siinä, että eihän tuo mitään haittaa ja mies kömpi muijan puolelle. Iso ja lihava kaveri, joten aika tiiviisti jouduttiin makaamaan. Jossakin vaiheessa havaitsin pientä liikehdintää siinä vieressä ja huomasin, kun kaverin kädet on muijan tisseissä kiinni. Muija siirti kädet pois, mutta vähän ajan päästä taas oltiin taas paitaa nostelemassa. Muija katteli mua siinä samalla, mutta antoi kaverin jatkaa. Mä meinasin ensin hermostua, mutta annoin sitten jatkaa. Näyttihän se aika rajulta kun iso korsto touhuaa muijan kimpussa.

Kohta kaveri kiskoi muijan käden housunsa sepalukselle. Muija veti taas käden pois. Sinnikkäästi sama uudestaan ja nyt muijakin suostui jo kokeilemaan vähän. Tämä näytti vieläkin arveluttavammalta, mutta annoin heidän pelata. Muijan käsi tunnusteli löysien boksereiden pintaa ja kaveri huokaili tyytyväisenä. Lopulta kaveri makasi bokserit kintussa ja muija lypsi tämän munaa ihan kunnolla.

• siskon mies

Kerran, kun oltiin yötä siskon luona, niin hänen miehensä tuli meidän sänkyyn.
      Vaimo oli jäänyt tän miehen kanssa alakertaan paukuille vielä kun me muut mentiin jo nukkumaan. Vaimoni kertoi jälkeenpäin kuinka rami oli jo silloin halunnnut suukotella ja sanonut haluavansa sänkyyn vaimoni kanssa. Vaimo ei kuitenkaan ollut siihen suostunut vaan lähti nukkumaan. Vaimoni tuli sänkyymme, joka oli yläkerran aulassa ja heräsin itse tähän. Jonkin ajan kuluttua rami könysi ylös ja varmaan näki heikossa valossa kuinka vaimoni makasi vieressäni tissit näkyvissä. Hän riisui ja kävi vaimoni viereen alkaen pussailla ja hyvällä häntä. Tämä odottamaton juttu itse asiassa kiihotti minua enkä siis sanonut mitään vaan olin nukkuvinani. Vaimo ynisi jotain mutta ei laittanut vastaan kun rami riisui häneltä pikkarit ja kävi hänen päälleen. Itse naimiseen ei kauan kestänyt, mutta oli se hurjan kiihottavaa. Minulla seisoi kulli kovana ja kun rami lopulta lopetti ja lähti omaan makkariinsa seinän taakse niin en voinut vastustaa kiusausta käydä liukkaille. Mahtava kokemus vaikka
      paikat oli niin liukkaat ettei se juurikaan tuntunut miltään. Silti minulta tuli kyllä melkein heti.
      Vaimon kanssa tästä keskusteltiin paljon jälkeenpäin ja hän kertoi ramin aina olleen kiinnostunut hänestä ja oli usein soitellut ja käynyt kylässäkin silloin kun ene ollut kotona. Vaimon mukaan mitää ei kyllä ollut taphtunut niinä kertoina, mutta mistäpä sen tietää.
      Se että vieras nai vaimoa kiihotti minua niin paljon että sovimme vaimon kanssa siitä että hän saa käydä luvalla vieraissa niin halutessaan ja nyt on noita mieheä ollut jo lukuisia.

• Anonyymi

useinkin

• Anonyymi

Vaimoni saa tänään vierasta kullia sillä kyselin yhdeltä kaverilta että , haluaisiko hän ja joku hänen kaverinsa naida vaimoani , hän oli vähän hämmentynyt kysymyksestä , sanoin hänelle . Otettaisiin meillä illalla paukkuja , saunottaisiin ja jos se johtaa johonkin niin ei muutakuin naimaan . Kaverini suostui ja soitti jonkin ajan kuluttua uudelleen ja sanoi ok kaksi hänen kaveriaan tulisi mielellään , sovittiin että tulevat tänään klo . 7 aikaan illalla . Sanoin vaimolle 3 aikaan että , meille tulee vieraita tänään , hän kysyi keitä , sanoincettä kolme miestä , kavereita ja otetaan paukkuja ja viinaksihan meillä on kiitos Tallinan reissun . Kaadoin vaimolle ja itelle paukut ja toisetkin , vaimo sanoi että hänen täytyy laittautua, sanoin käydään ekaks saunassa ja laitat sen jälkeen . Kävimme saunassa ja vein vaimon makkariin , sanoin nyt leikataan sinut posliiniksi ja niin tein , alkoi seisomaan leikatessa ja niin vaimonikin kiihottui no panin . Sanoin sen jälkeen laita sitten jotainvseksikästä päällesi kun olet laittanut itsesi . Kirjoitan lisää joku päivä jos jotain tapahtui ja luultavasti tapahtuu niin innoissaan vaimo on kun tulee mies vieraita .

• Anonyymi

kävimme vaimoni Päivin 46 vkanssa saunomassa ja otimme pohjia sillä aijoimme lähteä ravintolaan . päivi laittoi itsensä eli meikkaili ja kun oli valmis niin lähdettiin , kun olimme ravintolassa haimme paukut ja huomasin pöydässä istuvat Repen ja Timpan , he olivat tuttuja 3 - 4 vuoden takaa . kysyin saammeko istua seuraan , istui,,e heidän kanssaan juttelimme ja joimme aikamme . sanoin aika hiljaista vaikka on perjantai johon Repa sanoi m niin on ja pitää varmaan kohta lähteä kotiin ryyppäämään Timpan kans . vilkaisin Päiviin ja sanoin mitä jos lähdetään meille viinaa kyllä löytyy , pelaillaan korttia sekä kuunnellaan musiikkia . pojat olivat heti valmiita ja tilasin taksin , meille saavuttuamme kaatelin kaikille paukut ja otin korttipakan esiin , sanoin mites on vaikka pokeri pikkupanoksila , sehän sopi kaikille . pelattiin ja juotiin ja humalluttiin . ehdotin että mites ois jos pelattais räsypokkaa , vaimoni innostui ja oli heti valmis niinkuin kaikki muutkin . vaatteet vähenivät ja Repa oli ensin alasti ja kun vaimoni hävisi paitansa niin tissit tulivat esiin sillä hän ei käytä pahemmin liivejä , Timppa Päivin vieressä sanoi ompa upeat tissit ja isot , saispa koittaa sillä on aika pitkä aika kun olen naisen tissejä nähnyt , Päivi kääntyi Timppaan päin ja sanoi siitä vaan ja Timppahan oli heti tisseissä kiinni puristeli ja hieroi nännejä ja sanoi ompa upeat . repa sanoi hänkin haluaa ja meni Päivin viereen kans ja nyt oli kahden miehen kädet Päivin tisseillä , huomasin että , Repellä alkoi seisomaan ja ei ollut mikään pieni kalu kyllä Päivikin sen huomasi ja sanoi hän kans ottaa jostain kiinni ja otti Repen kalusta kiinni , vatkasi sitä ja sanoi ompa sulla komea kalu . minä sanoin Päiville tahtoisko Päivi vierasta kalua pilluunsa johon Päivi tahtoo ja alkoi riisumaan hamettaan ja pöksyjään , saatuaan ne pois hän sanoi Repelle ja Timpalle haluatteko lähteä minun kanssa sänkyyn . repe kysyi minulta sopiijko se ja minä siitä vaan ei se siitä kulu vaikka vieraat vähän käyttääkin sitä . hehän lähtivät siitä heti makuuhuoneeseen ja minä jäin istumaan olohuoneeseen joksikin aikaa , kun menin katsomaan makuuhuoneeseen niin siellä Timppa nuoki Päivin pillua ja Repa pussaili Päiviä , suulle ja tisseille , Timppa kiipesi Päivin päälle ja alkoi nussimaan ja nussikin kovaa . ajattelin nyt taitaa Päivi saada kunnon kyydit . timppa nussi ja Päivi huohotti ja voihki ja kohta saikin orgasmin , Timppa jatkoi kovaa naimistaan , minä lähdin takaisin olohuoneeseen lasin ääreen . makuuhuoneesta kuului kuinka Timppa pani ja Päivi vinkui ja soperteli tulee tulee . naimista kesti vielä jonkin aikaa ja minä menin makuuhuoneeseen kunnaiminen loppui . Timo nousi Päivin päältä ja heti lorahti spermaa pillusta jonka pyyhin pois . repa oli heti valmis nussimaan ja menikin Päivin päälle ja työnsi ison kalunsa kokonaan kerralla Päivin pilluun ja kyllä Päivi vinkaisikin kun iso kalu upposi kokonaan sisään , Repa aloitti nussimisen ja hänkin nussi vauhdilla ja tosi kauan sillä me Timpan kanssa kerettiin istua ainakin 20 minuuttia ennenkui makuuhuoneessa tuli hiljaista . jonkin ajan kuluttua Repa tulee makuuhuoneesta ja ensimmäiseksi kaatoi ison ryypun otettuaan huikan hän kehui Päiviä ja sen tiukkaa pillua jota oli mahtava naija , kävin katsomassa Päiviä ja siellä hän nakasi jalat levällään sperman valuessa pillusta ja silmät ummessa , kysyin oliko mukavaa johon hän kyllä ja olivat kyllä hirveitä panijoita , sanoin tule sitten kun jaksat tuonne meidän kans ja lähdin . meni varttitunti ja Päivi ilmestyi alasti olohuoneeseen ja meni heti poikien keskelle sohvalle istumaan ja sanoi , nyt paukku ja kyllä tuli heti sillä Repe kaatoi het paukun Päiville ja sanoi hänelle , milloin otetaan uusiksi . päivi pussas Repeä ja sanoi milloin vaan saatte pimppaani . pojat jäivät yöksi ja kyllä pojat saivat Päivin pillua vielä illallalla uudelleen sekä aamupäivällä ennenkuin he lähtivät . lähtiessään he sanoivat , milloin otetaan uusiksi . päivi sanoi että , ens viikonloppuna minä odotan teitä sängyssä jalat leviellään . sovitaanko jos tuutta perjantaina kello 18,00 niin tiedämme odottaa teitä tai minä odotan ja ootta koko viikonlopun . pojat sanoivat tullaan kyllä ja otetaan juomistakin mukaan . tämä tapahtui viimeviikonloppuna ja kyllä Päivi odottaakin tulevaa vikkonloppua , sanoikin sen minulle ja sanoi että , odottaa kyllä sitä kun pojat naivat häntä . katsotaan kuinka paljon kullia Päivi saa ens viikonloppuna .

• Anonyymi

Selkeämmin kirjoitettuna voisi olla hyväkin juttu. Tuolleen ei jaksanut lukea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      7507
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5628
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2653
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1618
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      202
      1482
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      956
    Aihe