niin...etsiskelen tässä entisen kultaisennoutajani sisaruksia....jos olisi vielä hengissä jossain päin suomea!kultsikkani syntyi
24.7.1991 ja kuoli viime kesänä 11 vuotiaana.
se hankittiin paikasta nimeltä golden ring!voi olla että etsiminen voi olla aika hankalaa sillä en tiedä vanhempien nimiä....joten ihan huvikseni täällä kyselen...jos joku sattuisi vielä omistamaan noutaja-vanhuksen joka on syntynyt samana päivänä ja hankittu samasta paikasta!! =)
sisaruksia vielä elossa...?
4
459
Vastaukset
- Anneli
onko koirasi kuollut johonkin sairauteen tms..
- GOLD
elikkäs ei ole sairauteen kuollut!ihan vain vanhuuteen....kyselen vain huvin vuoksi,kun en ennen ole tänne kirjoitellut niin aattelin vain keksiä jotain noutajiin liittyvää ja sitten keksin että jospa joku omistaisi entisen koirani sisaruksen tai jotain....mutta siis elikkä ei tämä mitään tärkeätä ole tms.!! =)
- noutaja
ei ole mikään paikka, vaan se on kultaisten noutajien rotujärjestö!!!!
- GOLD
koira hankittiin Tampereelta,ja sen kennelin nimi oli silloin golden ring....en tiedä onko sitä kenneliä enään....ja tiedän että se on rotujärjestö!!!!!! =) ainakin nykyään....tai siis niinku jooh....ihan sama....no voin vaikka sanoa että golden ringin rotujärjestöstä se hankittiin joka oli Tampereella.....olin itse silloin vielä niin pieni niin en nyt muista tarkalleen...sori..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057