mitä pitäis tehä????

girl88

oon uudes koulus ja en tunne sielt ketää...meidän luokal on 10 jätkää ja 5 gimmaa mut mukaan lukien....mul ei oo viel frendei sielt ja haluisin edes yhden frendin,mut en tiiä mitä pitäis tehä et ne tulis juttelee tai jotain vaik on muutama gimma jo kysyny mult kaikenlaist mut sit ne taas häipyy ku ne on kysyny mult sen kysymyksen ja oon tosi yksinäine vaik en näytä sitä...mä istun välituntisin sisäl koulunpenkillä.....iha niinku mä olisin joku haamu jota ne ei nää....auttakaa!!!

6

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lizko

Jos esim. teijän luokkalaiset juttelee "ryhmissä" ni mee vaikka seisoon siihen niitten viereen ja jos ne jutteleen jostain ni voit vaikka sanoo jotain niitten jutuille esim. "joo" tai nauraa vitseille ym... Kyllä niitä kamuja pikkuhiljaa tulee :)
      Mäkin tulin luokalle jossa oli vaan 1 tuttu entisestä koulusta ja mä vihasin sitä. Nyt mulla on paljon kamuja siellä ja se jota vihasin on nyt mun parhaita kamuja. Oikeestaan tutustuttiin niihin muihin ku meillä oli kimppakasaan-tunteja joissa oli kaikkia tutustumisleikkeikkejä ym..

• Siru

Tohon vois varmaan lainata vähä mun "vanhempien" kamujen rohkasuja.

Alotin lukion nyt syksyllä ja meillä on luokaton lukio, eli opetusryhmä vaihtuu joka tunti eikä ole mitään tiettyä luokkaa. Sit kamujen kaa mietittiin, et mitäs sitten jos ei ookkaan ketään tuttuu ja nää mun vanhemmat kamut sano, et sitten vaan bongaatte jonku/jotkut ihmiset painutte sen/niitten luo pelotti kuinka paljon tahansa ;) ja tuumaatte jotain järkevää. Tai no ei sen tarvii olla kauheen järkevää. xD Niin ollaan alettu tekee eikä olla oltu vielä kertaakaan yksin, et mee vaan reippaasti muitten luo ja koita tutustua. Jos mä oon jo pystyny siihen ekasta päivästä lähtien, niin kyllä muutes säkin pystyt!!!!!!!!!!!!!! Usko huvikses. :D

• päivi

meet vaan rohkeesti jutteleen ja näytät että oot kiinnostava ja et sua kiinnostaa tutustua niihin, kyselet jotain ja kerrot jotain myös itsestäsi.
      tsemppiä!

• rasisti

Mä erottaisin ainakin "jyvät akanoista"...heheh..vittu mikä sana...no enyway, kysyisin et oottekste koskaan vetäny ekstaasia tai hasista.. no jos on niin helvetin HYVÄ!
      jos ei niin kysyy haluuks kokeilla mä voin hommata..jos vastaa myöntävästi sitten kaikki sujuu automaattisesti muttei filmaattisesti ja silleen...jos sanoo et suksi vittuun huumehörhö niin ei tartte sitten tutustua ollenkaan...JEP

• rasisti

Mä erottaisin ainakin "jyvät akanoista"...heheh..vittu mikä sana...no enyway, kysyisin et oottekste koskaan vetäny ekstaasia tai hasista.. no jos on niin helvetin HYVÄ!
      jos ei niin kysyy haluuks kokeilla mä voin hommata..jos vastaa myöntävästi sitten kaikki sujuu automaattisesti muttei filmaattisesti ja silleen...jos sanoo et suksi vittuun huumehörhö niin ei tartte sitten tutustua ollenkaan...JEP

• yksinäinen-88-

Mä oon ollu tällä paikkakunnal koko ikäni eikä mul oo yhtään kunnon ystävää. semmosii "kavereita" kyl on.

Ei kukaa sua tuu kotoot hakee minnekkää (ite oon huomannu). Mee vaa sinne mukaa ja juttele niitä näitä, kysele harrastuksista jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe