Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alusvaatteet!

mnmnm

Olen yrittänyt pääni puhki miettiä,että mitä ihmettä pistää hääpuvun alle,siis pukuni tulee olemaan olakimeton joten olkaimelliset liivit ei käy,mutta pysyykö sellaiset missä niitä ei ole päällä?Tai Korsetti?
Mitä mieltä muut ovat ja mitä pukevat,koska minä en voi ilman jotain tukea pistää paitaa tai pukua päälle,koska rintani ei mitkään todella terhakat ole...kiitos vastauksista :)

2

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan

      mene asiantuntevaan alusvaateliikkeeseen, sellaiseen, jossa palvellaan - ja apu löytyy. Olkaimettomat liivit pysyvät kyllä yllä, jos ovat sopivan kokoiset.
      Alusasua tulee kuitenkin kokeilla puvun kanssa, jottei tule hääaamuna yllätyksiä, alusasu näkyykin jostakin, vilahtaa kainalosta tai on liian korkealla selästä. Tarkkana siis!

    • splj267

      korseletti on myös yksi vaihtoehto, mutta itselläni pömppömaha ongelma, totesin ettei mun juttu. koita ihmeessä, voi sinulle sopia mainiostikkin!

      meitä on niin moneen muottiin!

      ja kyllähän sukkanauhaliivi on aina aika eroottinen, meillä mies ihan totesi että "se nyt vaan on oltava!"

      itse ihan olkaimettomat liivit ja sukkanauhaliivin ja matsaavat alushousut aion hommata. ja tietty; kaikkea ei kerrota.... =)

      itsellä hääpuku sellaanen että ei tarvi korsetteja tms ajatella, niin tyköistuva ja onnistuneet nyöritykset, että ihan peilistä katsoessa mietin; onko tuo oma kroppa!!?????!

      kerrankin voi hyvällä omalla tunnolla sanoa itseään hoikaksi... hehee.... =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe