oliko se perinteinen, tuletko vaimokseni? :)
millä sanoilla
4
2324
Vastaukset
- morsian -08
Mua kosittiin sanoilla "Will You Marry Me?" ja tietenki vastaus oli englanniks "YES!"... Ollaan molemmat aina kuitenkin haaveiltu englanniks kosimisesta... :) ja näin häät syksyllä :)
- hehheh...
oikein haaveilla englanniksi kosimisesta. Taidatte olla imeneet liikaa vaikutteita kaunareista ja hollywood-leffoista.
- tepseli
Olimme Roomassa poikaystäväni kanssa, todella ihanassa pienessä ravintolassa. Olin kuullut kavereiltaan ja kauan ennen matkaa, että aikoo kosia minua matkan aikana. Tiesin myös välittömästi kun astuimme tuohon ravintolaan, että myös poikaystäväni ajattelee paikan olevan täydellinen. Juttelimme rennosti alkuruokien ajan, ja yhtäkkiä tunnistin poikaystäväni kasvoilta hänen hermostuneen ilmeensä. Sanat olivat "kyl sä tiiät etten mä tajuu näist jutuis mitään, mut mä haluaisin niinku.. tietsä.. naimisiin sun kans". :D Sanat eivät siis olleet ihan romanttisimmasta päästä, mutta tunnelma oli. Enkä olisi voinut poikaystäväni suuhun kuvitella mitään siirappisia lauseita, liioin niitä its kaivannutkaan!
- Tyylilleen uskollinen
Avomiehen kanssa katsottiin lauantaina Huumaa telkusta, kun hän yhtäkkiä otti kännykän ja avasi sieltä kalenterin ja sanoi: "Mitäs jos soittaisin maanantaina pastorille ja varaisin kirkon 0X.0X.09(siis sanoi meidän tulevanhääpäivän)." Ja tää tuli siis ihan täydellisenä yllätyksenä mulle.
Mun ukko on todellakin tavallinen suomalainen mies, "ei puhu eikä pussaa", eli tossa asiassakin pysyi tyylilleen uskollisena ja hyvä niin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888