oliko se perinteinen, tuletko vaimokseni? :)
millä sanoilla
4
2338
Vastaukset
- morsian -08
Mua kosittiin sanoilla "Will You Marry Me?" ja tietenki vastaus oli englanniks "YES!"... Ollaan molemmat aina kuitenkin haaveiltu englanniks kosimisesta... :) ja näin häät syksyllä :)
- hehheh...
oikein haaveilla englanniksi kosimisesta. Taidatte olla imeneet liikaa vaikutteita kaunareista ja hollywood-leffoista.
- tepseli
Olimme Roomassa poikaystäväni kanssa, todella ihanassa pienessä ravintolassa. Olin kuullut kavereiltaan ja kauan ennen matkaa, että aikoo kosia minua matkan aikana. Tiesin myös välittömästi kun astuimme tuohon ravintolaan, että myös poikaystäväni ajattelee paikan olevan täydellinen. Juttelimme rennosti alkuruokien ajan, ja yhtäkkiä tunnistin poikaystäväni kasvoilta hänen hermostuneen ilmeensä. Sanat olivat "kyl sä tiiät etten mä tajuu näist jutuis mitään, mut mä haluaisin niinku.. tietsä.. naimisiin sun kans". :D Sanat eivät siis olleet ihan romanttisimmasta päästä, mutta tunnelma oli. Enkä olisi voinut poikaystäväni suuhun kuvitella mitään siirappisia lauseita, liioin niitä its kaivannutkaan!
- Tyylilleen uskollinen
Avomiehen kanssa katsottiin lauantaina Huumaa telkusta, kun hän yhtäkkiä otti kännykän ja avasi sieltä kalenterin ja sanoi: "Mitäs jos soittaisin maanantaina pastorille ja varaisin kirkon 0X.0X.09(siis sanoi meidän tulevanhääpäivän)." Ja tää tuli siis ihan täydellisenä yllätyksenä mulle.
Mun ukko on todellakin tavallinen suomalainen mies, "ei puhu eikä pussaa", eli tossa asiassakin pysyi tyylilleen uskollisena ja hyvä niin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881866
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4031849- 991786
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3791763Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀511374Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht561372Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2971211Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971076Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak501027vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli1731025