millä sanoilla

sinua kosittiin?

oliko se perinteinen, tuletko vaimokseni? :)

4

2387

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsian -08

Mua kosittiin sanoilla "Will You Marry Me?" ja tietenki vastaus oli englanniks "YES!"... Ollaan molemmat aina kuitenkin haaveiltu englanniks kosimisesta... :) ja näin häät syksyllä :)

• hehheh...

oikein haaveilla englanniksi kosimisesta. Taidatte olla imeneet liikaa vaikutteita kaunareista ja hollywood-leffoista.

• tepseli

Olimme Roomassa poikaystäväni kanssa, todella ihanassa pienessä ravintolassa. Olin kuullut kavereiltaan ja kauan ennen matkaa, että aikoo kosia minua matkan aikana. Tiesin myös välittömästi kun astuimme tuohon ravintolaan, että myös poikaystäväni ajattelee paikan olevan täydellinen. Juttelimme rennosti alkuruokien ajan, ja yhtäkkiä tunnistin poikaystäväni kasvoilta hänen hermostuneen ilmeensä. Sanat olivat "kyl sä tiiät etten mä tajuu näist jutuis mitään, mut mä haluaisin niinku.. tietsä.. naimisiin sun kans". :D Sanat eivät siis olleet ihan romanttisimmasta päästä, mutta tunnelma oli. Enkä olisi voinut poikaystäväni suuhun kuvitella mitään siirappisia lauseita, liioin niitä its kaivannutkaan!

• Tyylilleen uskollinen

Avomiehen kanssa katsottiin lauantaina Huumaa telkusta, kun hän yhtäkkiä otti kännykän ja avasi sieltä kalenterin ja sanoi: "Mitäs jos soittaisin maanantaina pastorille ja varaisin kirkon 0X.0X.09(siis sanoi meidän tulevanhääpäivän)." Ja tää tuli siis ihan täydellisenä yllätyksenä mulle.

Mun ukko on todellakin tavallinen suomalainen mies, "ei puhu eikä pussaa", eli tossa asiassakin pysyi tyylilleen uskollisena ja hyvä niin.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      207
      2187
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      52
      869
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      118
      728
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe