help!""!
niin mulla on nyt alkanut valkovuoto pari päivää sitten. mä käytän siteitä. mut on yks ongelma: no jos pitää sidettä niin ei näe että onko sitä vuotoa tullut. oiskos mitään ideoita.. muuten mä oon 10w ja 31kg ja 131cm ok?? no kiitos kuitenkin..
mites ku??
5
631
Vastaukset
- Jaana
Ei kai valkovuodon tarkia tarvitse sidettä käyttää, pikkuhousunsuoja riittänee. Alldaysilla on mustia pikkuhousunsuojia, olisikohan niistä apua?
- polle
Vai että pitäisi käyttää mustia pikkuhousunsuojia, että näkee valkovuodon. Valkovuoto ei ole kuin maali, joka erottuu mustasta hyvin. Ja mitä näkemistä siinä on? Kyllä kai alapäätä pyyhkisessä tuntee, onko vielä valkovuotoa. Toisaalta tuskin 10-vuotialla on niin runsasta valkovuotoa, että siihen tarvittaisiin minkäänlaisia siteitä.
- Jaana
polle kirjoitti:
Vai että pitäisi käyttää mustia pikkuhousunsuojia, että näkee valkovuodon. Valkovuoto ei ole kuin maali, joka erottuu mustasta hyvin. Ja mitä näkemistä siinä on? Kyllä kai alapäätä pyyhkisessä tuntee, onko vielä valkovuotoa. Toisaalta tuskin 10-vuotialla on niin runsasta valkovuotoa, että siihen tarvittaisiin minkäänlaisia siteitä.
Olen ihan samaa mieltä, että valkovuodon kyllä huomaa vessassa käydessä vaikkei sitä alkkareista näkisikään. Mutta jos sen välttämättä haluaa nähdä, niin ainakin minun valkovuotoni näkyy paremmin mustalla kuin valkoisella, ei se täysin väritöntä ole varsinkaan kuivuessaan. Ja sitähän me emme tiedä, kuinka runsasta valkovuotoa tällä kysyjällä on, hän varmaan osaa itse arvioida parhaiten tarvitseeko suojaa vai ei.
- polle
Jaana kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, että valkovuodon kyllä huomaa vessassa käydessä vaikkei sitä alkkareista näkisikään. Mutta jos sen välttämättä haluaa nähdä, niin ainakin minun valkovuotoni näkyy paremmin mustalla kuin valkoisella, ei se täysin väritöntä ole varsinkaan kuivuessaan. Ja sitähän me emme tiedä, kuinka runsasta valkovuotoa tällä kysyjällä on, hän varmaan osaa itse arvioida parhaiten tarvitseeko suojaa vai ei.
Tästä on ollut viime aikoina usemmassa lehdessäkin juttua. Lääkärit ovat huomanneet, että nykyään kaikki aikuiset naisetkaan ei tajua, että pikkuhousunsuojia ei ole tarkoitettu käytettäväksi jatkuvasti. Vain, kun on todellista tarvetta, koska lisäävät tulehdusvaaraa.
- 13 vee
polle kirjoitti:
Tästä on ollut viime aikoina usemmassa lehdessäkin juttua. Lääkärit ovat huomanneet, että nykyään kaikki aikuiset naisetkaan ei tajua, että pikkuhousunsuojia ei ole tarkoitettu käytettäväksi jatkuvasti. Vain, kun on todellista tarvetta, koska lisäävät tulehdusvaaraa.
Niin siis mä olen 13 vee ja en oo käyttänyt siteitä koska vuoto ei ole ollut runasta ja siteet hautovat ja ovat epämukavia pikkuhousun suojatkin ovat liian leveitä minulle (Alladays) äiti anto kun luulin et mulla alko menkat. joten ihan turhaa murehdit kun ei menkka vuotokaan tuu läpi (ainakaan heti) saatikaan sitten valko vuoto. jos asia häiritsee niin vaihda pikkarit vaikka 2 kertaa päivässä mielummin kuin pidät pikkuhousun suojia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286