Heippa hei! Millainen hintataso Irlannissa on tällä hetkellä? Lähinnä Dublinia ajattelen. Onko jo yhtä kallista kuin naapurissa? Puntaroin tässä kahden maan välillä. Kiitos paljon vastauksista.
Hintataso Irlanti vs. Iso-Britannia???
4
2394
Vastaukset
- siiko
Molemmissa maissa olen käynyt lähiaikoina ja minusta Dublin on jokseenkin halvempi. Riippuen tietysti mitä ostaa, mistä ja kallista muotitavaraa vai muuta. Mutta esim perus ruoka on halvempaa, kuin briteissä.
- jovainen
sanoa kumpi on edullisempi koska molemmat ovat sikakalliita
- kallein
on titty Dublin, muu maa on hintakehityksessä jäänyt jonkin verran "jälkeen" mutta eiköhän nekin ajan kanssa päse muukaan piakkoinkin. Iso-Britannia ei mikään sika kallis, jos esim. vertaan pohjois-Englantia ja kaakkois-Englantia niin erot ovat suuret. Lontoo tietty on kaikkein kallein yleiseltä hintatasoltaan. Dublin on silti hiukan halvempi, ainakin vielä.
- 123
Itse tulin eilen Irlannista, Englannissa en ole käynyt joten sen hintatasosta en osaa sanoa. Päivittäistavarat olivat yllättävän kalliita.
Itse kävin aika paljon Tescossa, siellä löytyi kyllä edullisestikin evästä jos vaan seurasi hintoja. Kadunvarsilla oli Spar, Londis ja budget kauppoja, vähän R-Kioskin tyylisiä mutta isompi valikoima ja vähän edullisempaa. Esim. hedelmät oli tosi hintavia. Ulkona ruokailu oli myös kallista , mutta kerrankos sitä voi vähän paremmin syödä kun lomalla ollaan.
Vaatekaupoista edullinen oli Penneys, samantapainen kuin H&M mutta mielestäni hieman parempaa laatua. Dunnes on myös kauppaketju, vähän Kappahlin tai Lindexin tyylinen, hieman kalliimpi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882