Heippa hei! Millainen hintataso Irlannissa on tällä hetkellä? Lähinnä Dublinia ajattelen. Onko jo yhtä kallista kuin naapurissa? Puntaroin tässä kahden maan välillä. Kiitos paljon vastauksista.
Hintataso Irlanti vs. Iso-Britannia???
4
2549
Vastaukset
- siiko
Molemmissa maissa olen käynyt lähiaikoina ja minusta Dublin on jokseenkin halvempi. Riippuen tietysti mitä ostaa, mistä ja kallista muotitavaraa vai muuta. Mutta esim perus ruoka on halvempaa, kuin briteissä.
- jovainen
sanoa kumpi on edullisempi koska molemmat ovat sikakalliita
- kallein
on titty Dublin, muu maa on hintakehityksessä jäänyt jonkin verran "jälkeen" mutta eiköhän nekin ajan kanssa päse muukaan piakkoinkin. Iso-Britannia ei mikään sika kallis, jos esim. vertaan pohjois-Englantia ja kaakkois-Englantia niin erot ovat suuret. Lontoo tietty on kaikkein kallein yleiseltä hintatasoltaan. Dublin on silti hiukan halvempi, ainakin vielä.
- 123
Itse tulin eilen Irlannista, Englannissa en ole käynyt joten sen hintatasosta en osaa sanoa. Päivittäistavarat olivat yllättävän kalliita.
Itse kävin aika paljon Tescossa, siellä löytyi kyllä edullisestikin evästä jos vaan seurasi hintoja. Kadunvarsilla oli Spar, Londis ja budget kauppoja, vähän R-Kioskin tyylisiä mutta isompi valikoima ja vähän edullisempaa. Esim. hedelmät oli tosi hintavia. Ulkona ruokailu oli myös kallista , mutta kerrankos sitä voi vähän paremmin syödä kun lomalla ollaan.
Vaatekaupoista edullinen oli Penneys, samantapainen kuin H&M mutta mielestäni hieman parempaa laatua. Dunnes on myös kauppaketju, vähän Kappahlin tai Lindexin tyylinen, hieman kalliimpi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1327163KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4176891Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693493Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521333078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092644Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442221- 1251914
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211777Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327