olen sitten mennyt ihastumaan työkaveriini.minulla on perhe,hänellä ei.huomaan ikävöiväni häntä.tämä ei nyt ihan enää mene ystävyyden piikkiin...mitä mä teen?
mistä mä tiedän mitä tämä nainen ajattelee?
en varmana kysy....
nauvoja?
4
582
Vastaukset
- Tiina
No millä tavalla tuo työkaverisi käyttäytyy seurassasi? Luuletko, että hänelläkin voisi olla tunteita sinua kohtaan? Voisithan pyytää häntä vaikka siiderille tai jotain ja sitten hienovaraisesti kysyä...
- nainen sekaisin
nokun niin vaihtelevasti.ollaan tosi läheisiä.huomaan että hän häkeltyy välillä täysin sanomisistani.olen sanonut että tykkään,mutta en ole antanut ymmärtää että naiset kiinnostais.minullekin tämä täysin outoa.en sitten tiedä voisko olla enemmän kuin ystävyyttä.olisko edes kiinnostunut naisista?miehistä ollaan vitsailtu jne...soitellaan kyllä ja kehutaan toisiamme kilpaa :) en mä tiedä.tää on tosi vaikeeta..ystävyys toki riittää minulle,enkä tahdo toista pelästyttää ja karkottaa.kiinnostaa silti olisko mulla mahiksia...voivoi
mistä mä sen huomaisin? - Pahatar
nainen sekaisin kirjoitti:
nokun niin vaihtelevasti.ollaan tosi läheisiä.huomaan että hän häkeltyy välillä täysin sanomisistani.olen sanonut että tykkään,mutta en ole antanut ymmärtää että naiset kiinnostais.minullekin tämä täysin outoa.en sitten tiedä voisko olla enemmän kuin ystävyyttä.olisko edes kiinnostunut naisista?miehistä ollaan vitsailtu jne...soitellaan kyllä ja kehutaan toisiamme kilpaa :) en mä tiedä.tää on tosi vaikeeta..ystävyys toki riittää minulle,enkä tahdo toista pelästyttää ja karkottaa.kiinnostaa silti olisko mulla mahiksia...voivoi
mistä mä sen huomaisin?Omalta kohdaltani voin kertoa, kun olin vähän samanlaisessa tilanteessa, niin lievä alkoholin nauttiminen vähensi estoja, ja uskalsin sipaista ystäväni poskea. Hän ensin vähän häkeltyi, mutta antoi sitten suudellakin.. Pieni hiprakka auttoi. Hänen kanssaan minulla on edelleen todella läheiset välit , vaikka naimisissa ollaan tahoillamme edelleen. Mutta aina välillä on kiva olla hänen kanssaan "lähekkäin"..
- ...kenestä haaveilen
nainen sekaisin kirjoitti:
mistä mä sen huomaisin?Vähän liian moni asia täsmäsi, sinulla perhe, minulla ei, työkavereita. Mutta ei ehkä sittenkään. Harmi vaan, ihanaa on ollut lukea ja haaveilla, ehkä vielä jatkat kirjoittelua ja neuvojakin toivottavasti saat, rohkeutta puhumaan tai ainakin jollain tasolla tekemään ajatuksesi selväksi tälle ihanalle naiselle. ;)
En voi muuta toivoa kuin ihania, hellyyden täyttämiä yhteisiä hetkiä ja mahdollisesti tulevaisuuttakin teille yhdessä! =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774