Mikä olisi tukholmassa ehdoton ruokapaikka! Suositelkaa ihmeessä! Menemme vapuksi sinne niin
vois tehdä pöytävarauksen.
Toinen asia tietääkö kukaan miten laivoilla on nykyään nuuskan myynti. Olen kuullut että myyvät vain tiettyinä aikoina!
Miten onko siljan buffet pöydästä viime ajoilta minkälaista kokemusta
Tukholma Silja...
6
1368
Vastaukset
- Minä vaan
Nuuskaa myytiin vain tiettynä aikana, mut en osaa sanoa mikä se aika oli... Sori. Mut buffettii suosittelen ! Hyvät sapuskat ja viinipulloja pöytä täys ! Eli viiniä ei enää haettu hanasta, vaan puna- ja valkoviiniä oli pöydässä. Jos loppui niin uutta tuotiin. Olut ja limpparit haettiin edelleen hanasta. Mut suosittelen !
- myynnistä...
Nuuskaa myydään Ruotsin aluevesillä kohti Ruotsia matkattaessa.
- NoMan
myynnistä... kirjoitti:
Kiitos tiedoista!
- ostomäärässä rajoituksia?????
myynnistä... kirjoitti:
Niin onko jollakin tietoa että saako nuuskaa ostaa siljalla niin paljonkuin itse haluaa?? Kuulin vain huhua että vikinglinellä 5 pötköö on maksimi/asiakas ja se merkitään lippuun????
Itte olen aina hakenu vuoden lastin kerralla..
- pekkapekka
Saatiin niin paskaa kohtelua siljalla, etten suosittele kellekkaan. Kun kerrottiin hyttiluokka (promenade) niin sanoivat meille, että täällä on tarpeeksi turisteja, paremminkin maksavia on. Kannattaa harkita!!!
- parhaimpia
Cafe Opera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238