Millainen on Tsekeissä baarien hintataso? Mihin hintaan keskimäärin saa tuopillisen huurteista?
Entäs muuten; millaisia kokemuksia paikallisista kuppiloista?
Baarien hintataso
4
2198
Vastaukset 4
- Prager
Paikallisten suosimista paikoista huurteinen irtoaa keskimäärin n 30:lla korunalla,eli hieman yli eurolla, siis Prahan keskusta-alueella. Prahan esikaupungeissa ja muualla maassa tuoppi irtoaa jopa alle eurolla.
Kuppiloita on joka lähtöön, itse olen viihtynyt parhaiten perinteisissä hospoda- ja pivnice-tyyppisissä paikoissa, ei allergikoille ja astmaatikoille!- Pivo Tmave
Kurkkaapa tuo --> www.blitztours.fi/55
On oikea oluenystävän kesämatka, nam.
Itse olen menossa, olin viime kesänäkin.
Nyt ei voi olla enää pois. 10 päivän reissu ja matkarahaa tarvitset n. 250-400 egee.MAX!
Pivo Tmave - tuopillinen
Huhtikuun alussa 0,5l tuopillisen sai hintaan 30-34 korunaa, lisäksi tulee tietysti "tippi" jota vaaditaan joka kuppilassa.Snapsin saa noin 50 korunalla, Irishcoffin 70-80 korunalla.Pelkkä kahvi 30-40 korunaa.
Lounasruuat kansanpaikoissa maksavat 25-100 korunaa. Pihvipaikoissa 250 gramman pihvi n. 350 krunaa lisukkeet yleensä erikseen 25-30 korunaa.Yhdet ranskikset riittävät melko varmasti kahdelle. Kuvia reissusta kotisivulla:
http://www.saunalahti.fi/~vavauh/
- kessut mukaan?
Mitenkäs tupakan hintataso Tsekeissä? Esim. Marlboro? Onko paikalliset halvempia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532115
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2621239- 211181
- 41786
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa219655- 52500
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442