Vieras, tumma kaunotar

Mökillä

Tämä tarina kuuluisi oikeastaan tositarnioihin, mutta kun tapahtumat liittyvät oleellisesti saunaan, niin kirjoitan tämän otsikon alle.

Menin eron jälkeen keskusteluryhmään, johon osallistui eron kokeneita miehiä ja naisia.

Keskustelutapaamisten päätyttyä osa porukasta kokoontui kesämökilleni viettämään hauskaa kesäistä viikonloppua.

Iltapäivällä saunoimme siveästi miehet ja naiset erikseen, mutta kun päivällisen yhteydessä oli otettu viiniä ja jälkiruoaksi kahvia ja konjakkia, niin saunominen jatkui sekasaunana.

Oli siinä puutteessa olevalle miehelle alastomia naisia katsottavaksi! Saunan jälkeen istuimme rannassa nuotiolla ja paistoimme makkaraa myöhään yöhön.

Sitten yksi naisista ehdotti yösaunaa ja kuutamouintia, mutta ei oikein saanut väsynyttä porukkaa innostumaan. Ehdotuksen teki minua kymmenkunta vuotta nuorempi,liikunnallisen hoikka, tumma kaunotar, jota olin aina ihaillen katsellut. Niimpä sanoin, että jos ei muut lähde, niin kyllähän isännän velvollisuus on saunoa loppuun asti.

Niimpä sitten istuimme kahden hämärässä saunassa. Nainen istui jalat koukussa, puhui ja puhui... Minä vastailin "niitä näitä", sillä en voinut mitään sille, että tuo hoikka vartalo, pystyt kiinteät rinnat ja tumman karvan peittämä häpykumpu veivät kaiken huomioni. Voi että miten halutti! Saunan lämpö ja ajatus siitä, millainen herkkupala istuu alastomana vieressäni sai kaluni turpoamaan ja ajatukseni harhailemaan haavekuviin....

Olin varma, että saisin "ympäri korviani", mutta päätin silti ottaa riskin ja asetin käteni naisen polvelle. Hän ei ollut kättäni huomaavinaankaan vaan jatkoi vain jutusteluaan... Minä siirsin kättäni alemmas ja hän vain jatkoi jutteluaan... Niimpä sitten käteni aivan kuin hiipi, sentti sentiltä kohti tuota ihanaa häpykumpua.

Sitten tuli aika ottaa "ratkaiseva askel", siirsin käteni häpykummulle, ja sormeni koskettamaan häpyhuulia. Kun sormeni tavoitti kuuman, kostean klitoriksen naisen juttu katkesi kuin "veitsellä leikaten"; hän ynähti nautinnosta ja tarttui lujalla otteella kiinni kalustani. Sanoja ei tarvittu; minä siirryin kontalleni keskilauteelle ja aloin työntää nyt jo kivikovana sykkivää kaluani noiden ihanien häpyhuulten väliin. Vaikka nainen oli aivan kuuma ja kostea, ei kaluni aluksi meinannut mahtua sisään, mutta sentti sentiltä työnnyin syvemmälle tuohon ihanaan tiukkuuteen. Aloitin varovasti työnnöt johon nainen vastasi työntämällä pillunsa aivan lauteen reunalle... Ai että miten teki hyvää! Asento oli kuitenkin hankala ja sauna "pirun kuuma", niimpä kummaltakaan ei tullut ja päätimme käydä välillä uimassa.

Uinnin jälkeen nainen asettui taas ylälauteelle. Minä kumarruin seisaaltani suutelemaan tuota järven raikasta pillua. Imin klitorista ja työnsin sormeni sisään. Nainen työnsi pilluaan kieltäni vasten ja sai nautinnosta vavisten ja hiljaa nyyhkyttäen orgasmin.

Annoin naisen levähtää hetken ja ohjasin hänet sitten seisomaan saunan lattialle. Asetuin naisen taakse ja koukistin jalkojani niin että pääsin etsimään kalulleni reittiä "kaikkein pyhimpään". Nainen otti kalustani kiinni ja ohjasin sen kokemuksen tuomalla varmuudella häpyhuultensa väliin. Sitten hän otti käsillään tukea sauna seinästä, ja kumartui vielä syvempään, niin että pillu oli aivan ihanasti tarjolla ison vieraan kalun tulla. Ja kyllähän se kalu tulikin, otin naista lanteista kiinni ja panin häntä takaapäin kuin kiimainen ori kiimaista tammaa. Sitten tunsin, miten ihana kiiman polte sai pallini nousemaan aivan kalun tyveen. Vielä pari rajua työntöä ja sitten ruiskutin nautinnosta ulisten tuon ihanan pillun aivan täyteen spermaa.

Orgasmin jälkeen lysähdimme molemmat sauna lattialle. Suutelimme hellästi, kävimme vielä uimassa ja käperryimme sitten sylikkäin nukkumaan parisänkyyn, jonka olin isännän oikeudella varannut nukkumapaikaksi itselleni.

4

32354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mix

      aika kiva juttu toi sauna seksi.

      • oikeinkirjoitusta

        yhdyssanavamma tai kirjoitetaan niimpä, sittempä jne. Saunaseksi on saunaseksiä ja kirjoitetaan yhteen ja niinpä, sittenpä jne kirjoitetaan n-kirjaimella. Jotenkin ärsyttää lukea näitä sinällään ihan hyviäkin tarinoita, kun kirjoittaja paljastaa sivistystasonsa noinkin alkeellisten virheiden kautta. Ja yhdyssana voi muodostua useammastakin kuin kahdesta sanasta, otetaanpa (huomaa n) esimerkiksi henkivakuutusasiamies. Koko pötkö yhtä sanaa!


      • äidinkielenopettajia?
        oikeinkirjoitusta kirjoitti:

        yhdyssanavamma tai kirjoitetaan niimpä, sittempä jne. Saunaseksi on saunaseksiä ja kirjoitetaan yhteen ja niinpä, sittenpä jne kirjoitetaan n-kirjaimella. Jotenkin ärsyttää lukea näitä sinällään ihan hyviäkin tarinoita, kun kirjoittaja paljastaa sivistystasonsa noinkin alkeellisten virheiden kautta. Ja yhdyssana voi muodostua useammastakin kuin kahdesta sanasta, otetaanpa (huomaa n) esimerkiksi henkivakuutusasiamies. Koko pötkö yhtä sanaa!

        Ehkä opettajille pitäisi keksiä kesäksi muita töitä kuin nettipalstojen oikeinkirjoituksen tarkkailu.


      • Jeza
        oikeinkirjoitusta kirjoitti:

        yhdyssanavamma tai kirjoitetaan niimpä, sittempä jne. Saunaseksi on saunaseksiä ja kirjoitetaan yhteen ja niinpä, sittenpä jne kirjoitetaan n-kirjaimella. Jotenkin ärsyttää lukea näitä sinällään ihan hyviäkin tarinoita, kun kirjoittaja paljastaa sivistystasonsa noinkin alkeellisten virheiden kautta. Ja yhdyssana voi muodostua useammastakin kuin kahdesta sanasta, otetaanpa (huomaa n) esimerkiksi henkivakuutusasiamies. Koko pötkö yhtä sanaa!

        Eniten mua tässä tekstissä huvitti toi lainausmerkkien kamala viljely. Ihan niinkuin "jokainen" sana olisi niin "erikoinen" että "aina" tarvitaan "lainausmerkit" "tai jotain".

        Kirjoitusvirheistä nillittäminen voi tuntua pateettiselta, mutta kun itselläni on tuo oikeinkirjoitus hallussa, niin väkisin se vaan pistää silmään. Jos on paljon kiroitus virheitä, katoaa myös usko kirjoittajan älyllisiin kykyihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe