...seuraavanlaisesta tyylistä(ni):
-pukeudun yleensä tummiin (ja tyttö olen)
-mustaksi värjätyt kynnet (kamalasti kaverit aina vieroksuneet... :P Mun mielestä se on hienon näköistä jos kynnet ovat hoidetut ja tasaisen pituiset. Lakkaa se vain on. Sama ku huulipunaa laittais.)
-Todella tummanpunaiset hiukset, (olkapäille,yleensä kiinni korkealla ja hiukan takutan) ei siis mikään Peppi Pitkätossu-väri.
-Meikkaan hillitysti. Silmät rajaan tietysti mustalla.
-Kaulassani kannan 24h vuorokaudessa hopeista lisko-riipusta jossa silmieni värinen, vihreä kivi.
No joo. Minähän se viisas olen. *naurahtaa* Piti nyt kuitenkin tällainen tänne laittaa, ku muutkin....
Ihan näin tyylimielessä ja suoraan sanottuna:
Mitä mieltä olette metallisteista?
Niin ja POJAT:
Vaikka/JOS ette olisikaan itse metallisteja, voisitteko kuvitella seurustelevanne tytön kanssa, joka päinvastoin on?
Kiitos.
Mitä mieltä olette...
6
478
Vastaukset
- dan
Itse ainakin voisin, tosin olen itsekkin metallisti.
Tyylisi ainakin vaikuttaa varsin hyvältä ja kiinnostavalta.
Vaikeampi sanoa jos en olisi metallisti.
Mitäs itse sanot pojasta joka pukeutuu mustaan.
Omistaa mustat hiukset (luonnonväri), pitää korvakorua sekä huulikorua.- fear69
et kyllä kysyny multa mutta kundi on parhaimman näkönen mustaan pukeutuneena (pitkä nahkatakki)mustat hiukset (mielellään pitkät) ja korut yms. on plussaa... Myös maiharit sopii tyyliin... joillekin sopii myös meikki mut ei välttämätön koska tekee joistain "hassun" näkösen... Eiköhän se siinä ollu...Nii eli pää pointti oli et tyylis on loistava!
- dan
fear69 kirjoitti:
et kyllä kysyny multa mutta kundi on parhaimman näkönen mustaan pukeutuneena (pitkä nahkatakki)mustat hiukset (mielellään pitkät) ja korut yms. on plussaa... Myös maiharit sopii tyyliin... joillekin sopii myös meikki mut ei välttämätön koska tekee joistain "hassun" näkösen... Eiköhän se siinä ollu...Nii eli pää pointti oli et tyylis on loistava!
Kiva että joku pitää.
Meikkaaminen tosin ei ole mun asia, muutaman kerran tullu kokeiltua mutta ei ne mulle passaa.
Korut, ei mitään kaulassa koska nekään ei oikein sovi enkä ole ikään sellaisiin tottunut.
Jep nahkatakki löytyy, ei kovin pitkä kuitenkaan, on aikasta kalliita.
Maiharit jep ja joskus teräväkärkiset bootsit. - ReiCh'n
Tosiaan, (todella) hyvältä kuulostaa! Musta on aina mustaa.
Itsellänikin ollut muuten joskus huulikoru...
- mies
Tietty voisin. Oikein mielelläni vieläpä. Tälläkin hetkellä eräs mielenkiinnon kohteeni on juuri kuvailemasi kaltaisen näköinen naikkonen. Itse en näytä päällepäin ollenkaan metallistilta, mutta metallia kyllä kuuntelen.
- mies21
mustiin pukeutuvat tytöt ei kiinnosta eikä myöskään metallimusiikki, mutta onneksi meitä on kaikenlaisia...
vaaleus vaan vetoaa muhun paremmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025