taulu kankaasta ja styroksista

tauluista innostunut

Hei

Olisin innostunut tekemään itse tauluja pingottamalla kankaan styroksin päälle. EN vain tiedä, mistä styroksia voi ostaa, kun en tarvitse sitä aivan hurjia määriä. Onko kenelläkään tietoa tästä?

14

7667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • styroksia

Sellainen tieto mulla että sais ostaa vaikka yhden levyn jos ei enempää tarvis. Tai ei kukaan tuttu tehny mitään remppaa et ois jääny??????
      Itellä sama idea muhinu ja kyl mä luotan siihen et saan ostaa vain tarvitsemani määrän levyä.

• Vaihtoehtona puu

Itse tein kehikon puusta ja pingotin kankaan siihen! Taulusta tuli hyvä! Kannattaa vaan muistaa käyttää kuivaa puuta, että kehikko pysyy muodossaan.

• eroa

kuin jos ostaisi valmiit kiilapuut? Eivät kuitenkaan ole kalliita.

• esim

k-raudasta saa (samaan tarkoitukseen ostettu)

• vinkki!

Yksi ihan hyvä vaihtoehto on käyttää valmiita taulukankaita. Siis niitä pohjia, jotka on tehty puusta ja jo niiden päälle pingotettu kangas. Niittipystyllä kiinni puuhun, niin tulee hyvät ja tukevat!

• :oD

Itse olen ostanut ihan k-raudasta tm. rautakaupasta styroksia ja sen päälle laittanut kangasta. Styroksi ei paljoa maksa, joten sitä kannattaa käyttää ennemmin kuin esim. marimekosta saatavaa kallista levyä. Styroksia on helppo myös käsitellä ja sahata sopivan kokoiseksi. Kangas pysyy hyvin vaikkapa nastoilla ja ripustuslenkkikin on helppo tehdä. Taulusta tulee kevyt ja hieno!

• Minäkin haluan

vai mureneeko?

• Pätky
        Minäkin haluan kirjoitti:

vai mureneeko?

Itse olen tehnyt vastaavia tauluja niin, että olen ostanut ison pahvin palan jonka päälle olen laittanut haluamani määrän vanulevyjä....tämän jälkeen olen pingottanut kankaan...tulee ihan kivan näkoinen taulu...sellainen pullea ja pehmeän oloinen eikä paina paljon ...pysyy vaikka sinitarralla seinällä ..kunhan laittaa tarpeeksi sinitarraa...ei ole kiinnitys ongelmia..

• katti

miten olette laittannet esim. 100x120cm styroksin seinälle tukevasti?

• seinään
        katti kirjoitti:

miten olette laittannet esim. 100x120cm styroksin seinälle tukevasti?

ja sitten vaan painaa styroksin niihin kiinni

• Harkinnassa
        seinään kirjoitti:

ja sitten vaan painaa styroksin niihin kiinni

Ikea myy valmiita kehyksiä tähän tarkoitukseen ! Kankaitakin saa sieltä !

• ei myynyt

Mulle ei k-rauta myynyyt yhtä levyä vaan sanoi,että pitää ostaa koko kymmennippu,joka maksaa 40 euroa :((

• taulun tekijä

Ite olen hakenut K-Raudasta tuon styroxlevyn. Siellä oli myyjä heti tietoinen millaista tarvin kun kerroin siitä tulevan taulun, valkkas heti palan missä on kulmat suorana ja oli vielä "tiiviimpää" styroxia joten kestää hyvin nuppineulakiinnityksen. Taulu ollut jo monta vuotta seinällä ja hyvin kestää. Kankaaksi laitoin Marimekon Kaivo kankaan, alle laitoin valkoisen kankaan koska valkoisesta osasta näkyi styroxin "pilkut"...

• Hennariina2

Kiilakehyksiä käytetään juuri tuohon tarkoitukseen. Niillä olen itse rakentanut useamman ison kangastaulun. Lapseni tykkää myös maalaamisesta joten silloin olen ostanut pienet kiilakehykset ja pingottanu kankaan kiinni kehykseen. Kiilakehyksiä ei silloin ainakaan saanut muualta kuin tuolta verkkokaupasta http://www.kiilakehys.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3371
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1433
    3. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      7
      1430
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1219
    5. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      853
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      839
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      824
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      778
    10. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      775
    Aihe