Tein juuri äsken itselleni Soneran sähköpostitilin ja pystyn lähettämään Outlookin kautta viestejä muille, mutta en pysty vastaanottamaan muiden minulle lähettämiä viestejä. Missä vika?
En pysty vastaanottamaan viestejä
4
524
Vastaukset
- Out look
kyseessä on siis Outlook Express.
- Out look
tekemäni osoite ei ole soneran liittymämme pääpostiosoite vaan myöhemmin luotu. pääpostilaatikko toimii ihan hyvin ja se on eri tietokoneella. mitään virheilmoituksia minulle ei tule.
- asetuksissa
Jossain siellä palvelimen asetuksissa on virhe. Tarkista, onko palvelin, tili, salasana yms. tiedot varmasti oikein.
- Out look
Kaikki on varmasti oikein ja tarkistettu. Nyt huomasin, että jotain viestejä oli tullut, mutta ne olivatkin pääsähköpostiosoiteen posteja jotka ovat ohjautuneet minulle jostain syystä, vaikka asetuksissa tiedot ovat ihan erilaiset kuin pääkäyttäjällä. Outlook Expressin asetuksissa on kohta:
Tulevan postin palvelin
Tilinimi: *******
Salasana: *******
Onko noita tilinimiä siis vain yksi kappale per internet-liittymä, vai saako jokainen sähköpostin asiakas omansa? Se voisi selittää sen että saan väärän käyttäjän sähköposteja itselleni, sillä laittamani tilinimi ja salasana on samat kuin pääsähköpostilla. Toisaalta en mistään ole löytänyt, mistä uuden tilinimen ja salasanan saisi.
Osaako joku auttaa? Taidan soitella Soneralle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876