Viestejä julkaistaan. Onko ne sydänverellä kirjoitettu? Jotkut on, toiset ei.
Luottamusta on olettu - ja se on petetty. Katumusta on osoitettu - se on hylätty. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Oikeinko sitten on mennyt, kun on mennyt, niinkuin on mennyt? Kun ei ole sopimusta, ei voi siihen vedotakaan. Laki on niinkuin se luetaan.
Teot puhuvat itse puolestaan. Salassa tai julkisesti.
Ottakaa kantaa, hyvät ystävät.
Oikeudenmukaisuuden filosofia
8
401
Vastaukset
- ajastin
suuressa vaarassa. Yksityisten viestien avaaminen voi kääntyä tavallistakin kansaa vastaan. Miksi pitäisi tietää kun kirjesalaisuuskin on olemassa. Kohta saa avata jokaisten ihmisten viestit ja kirjeet jokamiehen oikeuksin. Missä on yksityisyys? Uteliaisuuttako, miksi? Oikeat yhteiset asiat esiin, henkilökohtaiset ei kuulu muille.
- pähkäilijä10
"Oikeat yhteiset asiat esiin, henkilökohtaiset ei kuulu muille."
Mutta vain viestien sisältökö salataan? Vai koko suhteet? - vilosohvi
Jos lähettää toiselle viestin tai kirjeen, miten lukkojen takana niitä vastaanottajan on vartioitava, ettei ne tule kenenkään silmiin?
Eikö lähettäjällä ole kuitenkin harkinnan paikka punnita mahdollista julkituloa?
- tylyä menoa
Oikeushan pystyy suojelemaan ministereitä. Vaan miten vahinko korvataan ja hinnoitellaan?
Aina kun ostamme jonkin huuhaa-lehden sen lööppien perusteella, olipa se sitten iltapäivälehti tai jokin viikkolehti, osallistumme tuohon ihmisten oikeutetun yksityisyyssuojan rikkomiseen.
Hävetkää, jos olette niin tehneet.- gratis
Ilmaisjakelulehdet täällä antavat varsin seikkaperäistä tietoa.
- ymmärtämätön?
usein iltapäivälehden. Luen myös Helsingin Sanomat ja paikkakunnan lehden. Sen lisäksi minulle tulee viikolehtijä (ei 7päivää).Enpä ole ymmärtänyt hävetä.
ymmärtämätön? kirjoitti:
usein iltapäivälehden. Luen myös Helsingin Sanomat ja paikkakunnan lehden. Sen lisäksi minulle tulee viikolehtijä (ei 7päivää).Enpä ole ymmärtänyt hävetä.
mutta en juokse ostamassa niitä lööppien takia.
Ja siksi minäkään en ole häpeissäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594