En viitsisi sataa euroa laittaa hääkenkiin. Mutta missään Andiamossa ymym en ole törmännyt kuin "kiiltonahkaisiin" valkoisiin kenkiin. Sovittamatta en voi tilata ja joku edullinen liike haussa, Turun seudulta.
Mistä edullisesti kengät (38)
5
787
Vastaukset
- SPLJ267
Kuule, en tiiä onko enää myynnissä mutta odottamatta; ANTTILASTA(!!!!) löysin itselleni täydelliset, valkoiset hopeakuultoiset ihana hääkengät, HINTA 20E!!!!!!!!!!!!!!!!!! sellaset vanhan ajan tanssikenkätyyliset, en tiä pidätkö sellasesta, pieni siro remmi päällä jossa helmen näköinen kiinnike.... JA PARASTA KAIKESSA: niin hyvät jalassa että oon salaa käyttäny monesti (kotona vaan) jo ennen häitä!
toivottavasti löydät mukavat ja kauniit, itse kans aiemmin hintoja kauhistelin, varsinkin morsiuspukuliikkeissä myytävien kenkien hintaa.... ihan menee kylmät väreet kun ajatteleekin.
tosin, tämäkin oli vahinko-ostos, sattumalta löysin oikeaa kokoa ja väriä.......ihan sellaiset kuin olin alun alkaen haaveillukki....
tuhannesti onnea etsintään!
=) - ostin itselleni
Haloselta maksoi n.30€
- viivinäiti03
Moi!
Huutonetissä kauniit valkoiset korkokengät huudettavana. Ostin ne omiin häihini, mutta loppupelissä löysinkin toiset.Ne on täysin käyttämättömät.
Voin antaa sulle tarkat mitat niistä ja jos ne itsellesi huudat ja eivät olekaan sopivat, voidaan tehdä jonkinlainen palautusehto esim. 7 pvää kaupoista. Hinta toistaiseksi äärettömän edullinen ja koko on 38. Gaborin merkkiset Aleksi 13 kengät. Aivan ihanat.
Nimimerkillä viivinäiti03.- @Turku
Kiitos mutta ei ei valkoisia :) Puku luonnovalkoinen yläosa, alaosa shampanjan värinen. Joko luonnonvalkoiset kengät tai beiget. :) Vieläkään ei löytynyt, Anttilassa kävin mutta yllättäen lesti ei mahtunut nätteihin vaaleisiin korkokenkiin. On se tää suomalainen lattajalka..
- viime kesän morsian
@Turku kirjoitti:
Kiitos mutta ei ei valkoisia :) Puku luonnovalkoinen yläosa, alaosa shampanjan värinen. Joko luonnonvalkoiset kengät tai beiget. :) Vieläkään ei löytynyt, Anttilassa kävin mutta yllättäen lesti ei mahtunut nätteihin vaaleisiin korkokenkiin. On se tää suomalainen lattajalka..
Hei, minulla olisi myytävänä beigen väriset hääpuku liikkeestä ostetut chantana merkkiset (koko38)
kengät. Kengissä pieni korko remmi takana.Olen käyttänyt niitä itse viime elokuussa omissa häissäni enkä silloinkaan koko iltaa eli ovat hyvässä kunnossa. En ole käyttänyt paljon korkokenkiä, mutta nämä kengät ovat todella hyvät jalassa. Korko on leveämpi joten ovat myös tukevat jalassa.Kengät olisivat Halikossa ja jos olet kiinnostunut näkemään kuvia kengistä niin ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1383634Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville553221Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122654Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152221- 1711866
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311386- 541172
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16963Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110933Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.157933