http://www.ntsvcfg.de/
Tuolta sivulta löytyy skripti, joka poistaa automaattisesti joukon Windows'in palveluita ja avoimia nettiportteja. Rauhoittuu kone myös muutenkin.
Mulla on XP ja ajoin tuon skriptin 2-valinnalla (eli standard). Tavallinen ADSL-liityntä toimii normaalisti tuonkin jälkeen.
1. Entbinden der Netbiosdienste (netbios-ssn, netbios-ns, netbios-dgm, Port 135,137,139) von der DFÜ/LAN-Verbindung (Teil A B C)
(weitere Informationen
2. Beenden von epmap (Port 135)
Teil A: Konfiguration von DCOM
Teil B: Konfiguration der Systemdienste
3. Beenden von mtaskp (Port 1026)
4. Beenden von ssdp (Port 1900, 5000)
5. Beenden von alg (Port >3000)
6. Beenden von microsoft-ds* (Port 445)
Tärkein juttu ehkä on, että se poistaa tarpeettoman paikallisnettibioksen yksittäiskoneesta, joka on vain internetissä TCP/IP:n välityksellä. Se tekee myös uuden "sormenjäljen", mitä ikinä se sitten onkin? Ehkä juurikin koneen tunnistus sen kovokokoonpanon pohjalta??? Onko jollain tietoa?
XP:n rauhoittaminen
Saksalainen scripti
2
571
Vastaukset
- ihmeessä
pitäisi joltain täysin tuntemattomalta sivuilta ajaa joku skripti joka tekee ties mitä ?
Kuulostaa tosi järkevältä ja turvalliselta...- Pyyhis
Netbiosin käytöstä poisto onnistuu muutenkin helposti wintoosan asetuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099