*surua*

yksinäinen poika

Luin täällä olevaa viestiä jossa eräs tyttö kertoi jättäneensä uyhden pojan, koska se oli "tukehtunut" rakkauteen...(lahjojen ostoa, hellimistä etc.) Mä tein sen virheen että en ostanut mitään ikinä, osoitin kuitenkin rakkautta ja hellimistä, pistin hänet aina etusijalle vaikka joutuisin itse siitä kärsimään...minut jätettiin äsken koska en ollut osoittanut tarpeeksi rakkautta, esim. ostelemalla lahjoja jne... Ja se tänään sitten kostautui..yritin selittää hänelle että minulla ei ole rahaa ostaa mitään lahjoja..luulin että rakkaus riittää..mutta onko se nykyään esineellistä..*kyynel*...

Mitä minä sitten väärin tein..??

5

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininen

... että selitys on vain selitys, eikä todellisuudessa merkitse mitään. Ehket tehnyt mitään väärin. Sellaistaki sattuu, ettei mitään virhettä olekaan, ainoastaan huono tuuri. Surullista kyllä.
      Ihmiset arvostavat niin eri asioita.
      *ojentaa nenäliinaa, että toinen voi kuivata kyyneleen*
      Kyllä se siitä.

• zinkku18

voisivat olla pahemmin, minä täysin kokematon paska, joka joutuu haaveilemaan tytöistä joka päivä :(

• rasisti

Sä teit siinä virheen kun et tajunnut vetää sitä jojoon ja naputtaa ottaan...
      Se tietenkin halus vaan sulta pillua mutta kyllästy siihen ja hankki uuden...Jos hankki.
      Vedä siltä kassit irti ja sano good bye soommoro
      Vai olitsä sittenkin jätkä? Täh!?
      Vittu ota mitään selkoa mut ..,,.,.,.,.,.,.,..

• *girl 86*

..joko rakastaa tai ei rakasta. Joillekkin lahjat on vaan niin tärkeitä. Mulle ne ei merkkaa mitään. Arvostan enemmän kundeja, jotka osaa osoittaa rakkauden muutenkin kuin vaan lahjoilla..sun tyttösi oli täysi materialisti, ja hullu kun jätti sinut noin typerän asian vuoksi..
      Tsemppiä jatkossa sulle, ja hyvää loppu kesää. :)

• turkulainen

Sun muijas o ihan täys dorka, jos sille ei riitä pelkkä rakkaus. Mist vitust köyhä vois lahjoja ruveta taikooo ku rahat ei tunnu ees riittävän biletykseen (ainakaan mulla) ?

Ei se oo aitoo rakkautta jos pitää koko ajan lahjoja ostella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe