Rodos gay-baarit

kesäfiilis

Tietääkö kukaan homobaareja rodokselta? Onko niitä ja jollakin kokemuksia? Tai muita hyviä bilepaikkoja...

7

5461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homon kaveri kyllä

Baarikadulla on homokapakka Berlin. Sieltä löytyy samankaltaista seuraa ja yöllä homot pyörivät Rodoksella puistossa.

• jaakk1ma

Tarkoitat varmaan Rodoksen kasvitieteellistä puutarhaa (puistoa)? Taksiaseman vierustalla! En kovin mielelläni sinne öiseen aikaan menisi, vaikka tiedänkin gay-porukan siellä liikkuvan! Koskaan ei tiedä minkämaalaiseen kaveriin siellä törmää ja mitä hän kantaa mukanaan (tauteja)! Eräs turistihan pudotettiin aidan yli vuorikauriiden joukkoon ja tuloksena kuolema...aitausta kun ei ole kuin puolen metrin verran!!
        Ei puistoon, vaan baarii, jos himo iskee!!

• jaakk1ma

Paikkahan on nimeltään Cafe Berlin, mutta jos joku seuraa (gay-seuraa) niin sitähän aina löytyy. Itse olen gay, enkä ole joutunut koskaan poistumaan saarelta edes muutamaa kokemusta rikkaampana!! Baarissa kuin baarissa on aina joku ihanuus...pidä silmäsi auki ja muista kondomit, ettet tuo vääriä tuliaisia suomeen! Cafe Berlin ei ole ainut paikka Rodoksen kaupungissa, vaan Mandaki-satamassa, baari-kadulla on myös Tom-Bar! Iloisia hakuja sinulle!

• sakarila

• Oskar

Rodoksella saa aina kyrpää,persettä kun vaan viitsii katsella sillä silmällä rodoksen KOMEITA,kundeja,Varsinkin kannattaa mennä nakurannalle siellä löytyy iso kullisia on tummaa tankoa,on vaaleaa tankoa,isoa,paksua tankoa,ihanaa huomenna menen taas rodokselle viikko sitten tulin sieltä.,nyt olen 2viikkoa sitten taas suomeen sateeseen 3 päivää,ja sitten taas rodokselle helteeseen.

• Anonyymi

Olen kuullut tuosta nakurannasta. Ymmärtääkseni siellä pannaan, mutta missä? Pensaiden suojassako, kuten monella Keski-Euroopan nakurannalla ? Tiedätkö, löytyykö Rodokselta gay laivaristeilyjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut tuosta nakurannasta. Ymmärtääkseni siellä pannaan, mutta missä? Pensaiden suojassako, kuten monella Keski-Euroopan nakurannalla ? Tiedätkö, löytyykö Rodokselta gay laivaristeilyjä?

Kyllä puskat pitää olla ajeltu eestä ja takaa, jos meinaa jotain saada!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      2070
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      21
      1905
    3. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    4. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      35
      1499
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      212
      1438
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1329
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      27
      1128
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      90
      1076
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      916
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      857
    Aihe