Ryhmätyö

Susanna

Oli kuuma elokuinen iltapäivä, koulu oli alkanut juuri edellisellä viikolla. Luokassa olivat ikkunat auki ja niistä puhalsi silloin tällöin viilentävä tuulenvire. Teimme neljän hengen ryhmätöitä eri maista, pöytämme oli yhdistetty yhteen. Minun ryhmässäni oli eräs toinen tyttö joka oli siirtynyt kouluumme tänä syksynä toisesta koulusta, Sara, en ollut jutellut hänen kanssaan paljon, mutta hän vaikutti mukavalta. Kaunis hän ainakin oli. Ryhmässäni oli myös kaksi poikaa jotka olivat olleet kanssani samalla luokalla yläasteelta asti, joten en kiinnittänyt heihin paljo huomiota, eivätkä he minuun. Pojat etsivät tietoa Brasilian taloudesta ja me tytöt etsimme lehdistä brasilialaisista tanssijoista. Minua olivat aina viehättäneet heidän loisteliaat asunsa ja upeat liikkeensä, sellainen tanssiminen oli todella nautinnollista katsottavaa.
Luokassa oli todella kuuma ja hiki virtasi kirjaimellisesti. Valkoinen koulupukuni kauluspaita alkoi olla jo märkä, huomasin että Sarallakin oli tukalaa ja hän avasikin pari ylintä nappia paidastaan. Hänen kaulaltaan valui pieni hikinoro rintojensa väliin. Olin aina kiihottunut ja fantasioinut kauniista naisista, mutta en ollut ikinä edes suudellut naista, ellei kavereiden pikku pusuja oteta huomioon. Huomasin katseeni siirtyvän Saran rinnoista alaspäin hänen kiinteisiin reisiinsä. Sara taitaa harrastaa tanssia, ajattelin. Yllättäen aloin kiihoittua ja kostumaan muustakin kuin hiestä. Sarakin katseli minua, sitten hän katsoi ympärilleen. Kaikki muut luokkalaiset näyttivät todella syventyneeltä töihinsä ja Sara taisi tajuta sen sillä varovasti hän siirsi kätensä reidelleni. Hitaasti hän liutti hameeni helmaa ylöspäin. Olin niin hämmentynyt ja kiihottunut etten taunnut tehdä mitään, olin kuin transsissa. Saran käsi saavutti pikkuhousujeni reunan, sitten koko käsi oli stringeissäni. Yritin pidättää hengitystäni etten huohottaisi ettei muu luokka huomaisi touhuamme. Sara osasi kiusoittelun, hän kosketteli häpykumpuani ja vakoni reunoja ja vain ohimennen hipaisi klitoristani. Olin räjähtämäisilläni kiihkosta.Katsoin Saraa anelevasti silmiin ja hän vastasi vienolla hymyllä. Yhtäkkiä hän otti kätensä pois hameeni alta ja tarttui kynään. Säikähdin jo hänen lopettaneen, mutta sitten hän tipauttikin kynän lattialle sanoen "Hups" viattomalla äänellä. Sara sukelsi pöydän alle etsimään kynäänsä. Tai niin ainakin muut oppilaat luulivat jos huomasivat mitään. Tosiasiassa Sara polvistui eteeni, avasi haarani ja siirsi nopeasti stringini syrjään. Sitten tunsin parhaimman tunteen mitä olen ikinä tuntenut; Sara alkoi nuolla litimärkää vakoani pitkin, nautinnollisin vedoin. Yhtäkkiä välituntikello soi ja koko luokka ryntäsi ulos. Jäimme Saran kanssa aivan kahdestaan. Hän nousi ylös pöydän alta, käveli ovelle ja laittoi sen lukkoon. Nousin seisomaan ja kävelin Saran luokse. Katsoimme toisiamme ahnaasti ja aloin riisumaan Saraa. Avasin hänen paitansa napit ja hänet upeat, täyteläiset, isot rintansa tulivat esiin. Aloin hieroa niitä ja imin nännejä. Sara huohotti kiihottuneena kun laskeuduin alaspäin ja menin polvilleni. Nostin hameen ylös ja vedin alushousut nilkkoihin ja suutelin hänen turvonnutta pilluaan. Työnsin sormet sisään ja nuolin niin kauan että Sara laukesi. Hän virkoontui huumastaan nopeasi kun varastohuoneen ovi aukesi ja opettajamme astui sisään. Opettaja ei sanonut mitään ja Sara ja minä yritimme änkyttää jotain selitystä tilanteelle. Opettajamme käveli luoksemme, katsoi Saraan ja sanoi "sinä olet näköjään osasi jo saanut, katsotaan nyt mitä voimme Susannan tilanteelle tehdä". Sitten hän otti lantiostani kiinni ja painoi minut kovakouraisesti pöytäänsä vasten takaapäin. Sara repi paitani auki ja nuoli rintojani kun opettaja nosti hameeni ja työntyi sisääni. Hänen kyrpänsä oli valtava ja se täytti minut täysin. Yhtäkkiä hän kääntyi itse selin pöytää vasten, piti minua rinnoista kiinni ja nai minua lujaa yhä takaapäin. Sara alkoi nuolla pilluani yhtäaikaa kun opettajamme pani minua ja muutaman minuutin päästä laukesin huutaen...

3

7974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boi

      Ihan hyvä... Vähän epärealistisen tuntuinen, vaikkei tämä varmasti totta ollutkaan. Ja vielä vähän hätäiseltä tuntui, mutta idea oli loistava... ;)

    • erkki mäenkorvatippa

      heheh.

    • minna

      laukesin kyllä kun luin tätä.. kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe