Cavalier-lehti

millainen?

Rotujärjestöön liittymällä saa cavalier-lehden 4 kertaa vuodessa.

Juuri lehden vuoksi harkitsen liittymistä.

Millainen lehti on? Onko kunnon julkaisu, vai joku ohut lehtinen?

5

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dedde

      On se ihan kunnon julkaisu. Samantyylinen kuin koiramme-lehti.

    • ja aina ollut

      mulle tuli aiemmin se lehti eli n 15v sitten. Se oli tylsä silloinkin ja nyt on tullut 1 numero ja ei siinä minulle mitään ollut. Koirien kuvia ja kuolleiden koirien nimiä. Jotain kunnon juttuja kaipaisin enemmän.

    • 2 cavalierin omistaja

      Eli siis mielestäni lehti on hyvä enemmän ehkä värillisiä kuvia kaipaisin.. :)

    • sssddsd

      Ei juuri muuta.

      • itse ;)

        Lehtien sisältö koostuu niistä aineistoista, joita ko. lehteen toimitetaan. Näyttelyt ovat yksi osa-alue, kasvatus-jalostus-terveys toinen, muu harrastaminen kolmas ja lisäksi eri aiheista tiedon jakaminen. Jos lehdestä puuttuu mielestänne jotain, niin sitten vaan tekemään aiheesta juttua. Niin helppoa se on. Vai pitääkö lehden olla räätälöity jokaiselle lukijalle juuri hänen toiveidensa mukaisesti ilman niitä muita lukijoita/rodun harrastajia mahdollisesti kiinnostavia asioita? Ei mitään lehteä toimiteta tai tehdä niin, ei edes cavalier-lehteä :))

        Lehtien sisällöstä voi esittää myös toimitukselle toiveita, jos haluaa jotain erityistä ja kokee sen rodulle/omistajille tärkeäksi. Minullekin tuli viisitoista vuotta sitten lehti, ja ennen sitä, ja tulee edelleen. Lehti on mielestäni kehittynyt ajan vaatimusten ja painotekniikan mukana hienosti. Joskin ymmärrän, että koko sen sisältö ei välttämättä ole minulle "ykkösjuttu", mutta eiköhän tarkoitus olekkin, että lehdestä löytyy jokaiselle jotakin ;)

        Vanhuksista ja koirien muistoilmoituksista olen hyvinkin otettu. Ihanaa, että ihmiset ovat niin aidosti rakastaneet koiriaan, että haluavat jakaa muistonsa muidenkin kanssa, koiraansa kunnioittaen. Kasvattajia ja aktiiviharrastajia taas ihan varmasti kiinnostaa erityisesti näyttely- ja terveyteen liittyvät tiedot ja artikkelit.

        Yhdistyksen jäsenyys on paljon muutakin kuin "neljä lehteä vuodessa", joka kannattaisi varmaan myös huomioida. Jännä, että yhdistykseen liittymistä pidetään vain lehtietuna...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe