Osaisiko joku sanoo löytyykö netistä mistää suomeksi karvista? Yrittäny etsii mutta löytänyt vain englaniksi
Karvinen sarjakuva
sarjakuvat
4
1858
Vastaukset
- ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
Kandee mielummin ostoo kaupoost.Moon keräilly Karvisii varamaa kolome vuotta,ja kannattavinta on,jos haluu vanhoi Karvisii nii kandee mennä Divarii.Nykyää en enää keräile niitä,ku niit on nii palajon mulla,ainoastaa tilaan lehtee.
- =)
karvinen on mun mielestä paras sarjis!!!! =)
- Karvinen fani
miten voi tilata karvista? Oon yrittäny kysyy kaikkialta mutta en osaa enää kysyy. miten sä pyttyit tilaan karvista? jos tiedät niin kerro !!!!!!!!!
- Karvinen5
Mä ainakin oon lainannut kirjastosta! Kirjastosta löytyy ihan hirveesti karvisia! Ainakin tosta meidän lähikirjastosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248