Osaisiko joku sanoo löytyykö netistä mistää suomeksi karvista? Yrittäny etsii mutta löytänyt vain englaniksi
Vastaukset 4
- ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
Kandee mielummin ostoo kaupoost.Moon keräilly Karvisii varamaa kolome vuotta,ja kannattavinta on,jos haluu vanhoi Karvisii nii kandee mennä Divarii.Nykyää en enää keräile niitä,ku niit on nii palajon mulla,ainoastaa tilaan lehtee.
- =)
karvinen on mun mielestä paras sarjis!!!! =)
- Karvinen fani
miten voi tilata karvista? Oon yrittäny kysyy kaikkialta mutta en osaa enää kysyy. miten sä pyttyit tilaan karvista? jos tiedät niin kerro !!!!!!!!!
- Karvinen5
Mä ainakin oon lainannut kirjastosta! Kirjastosta löytyy ihan hirveesti karvisia! Ainakin tosta meidän lähikirjastosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 47581
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541- 41522