Purukumia

puistossa X/

Kuka idiootti jättää purkkaa koirapuistoon maahan?! Siellä on taatusti roskis, johan purkat saa sylkeä.
Koirat syövät maasta löytämänsä purkan tai se tarttuu tassukarvoihin ja sitten siihen taas tarttuu kaikki muukin maasta. Yök! Ikävää hommaa purkan irti leikkely koiran turkista.
Vois vähän ajatella...

5

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rere232

niin tai yleensäkin heittää purkat maahan. vituttaa aina kun pentu alkaa syömään maasta löytämänsä purukumit ja niitä on niin helvetisti.

• Purkasta

Niin, koiran nieltyä purkaa voi se aiheuttaa hengenvaarallisen suolitukoksen, sillä purkkahan ei sula. Ällöttää tosiaan, kun joutuu koiran suusta onkimaan pois.
      Puistoissa luulisi käyvän vain koiraihmisiä, joilla lähes kaikilla, ainakin just pentuajalta,ois kokemusta että purkka ja koira eivät sovi yhteen.

• tupakantumpit

Jotkut myös nakkaavat natsat maahan, eikä roskikseen tai aidan yli. Yksi jopa heittää jämänsä aina palavana siihen koirien temmellyskentälle... en ole uskaltanut aikuista miestä ojentaa minä tyttönen. Vaan eipä ole rohjennut kukaan muukaan :(

• näitä riittää...

Ei voi kuin ihmetellä aikuisen ihmisen järjentasoa, jos palavat tumpitkin koirien tallottavaksi nakkailee. Toivottavasti saat rohkeutesi kerättyä ja sanottua sille ääliölle. Mikä olisi pahinta mitä se voisi sinulle tehdä? Ei kai se sentään kimppuun käy? Sano joku kerta kun siellä on muitakin, niin ukon on oltava asiallisesti. Puistot turvallisiksi koirille :)

• ....

Tupakantumppeja on ihan älyttömästi koirapuistoissa... itse tuossa keräsin tumppeja puistosta varmaan kahden kartongin verran ja vieläkin niitä jäi... ottaa tosiaan päähän!!
        Myönnän että itse tupakoin mutta minäpä tumppaan tupakkani ja heitän ne roskiin enkä maahan... ja olen ojentanut myös muita puistossa kävijöitä... Tämä siksi koska ystävättäreni koira sai suolitukoksen syötyään puistossa tupakantumppeja... valitettavasti tämä huomattiin liian myöhään ja koira menehtyi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109