Kuka idiootti jättää purkkaa koirapuistoon maahan?! Siellä on taatusti roskis, johan purkat saa sylkeä.
Koirat syövät maasta löytämänsä purkan tai se tarttuu tassukarvoihin ja sitten siihen taas tarttuu kaikki muukin maasta. Yök! Ikävää hommaa purkan irti leikkely koiran turkista.
Vois vähän ajatella...
Purukumia
5
614
Vastaukset
- rere232
niin tai yleensäkin heittää purkat maahan. vituttaa aina kun pentu alkaa syömään maasta löytämänsä purukumit ja niitä on niin helvetisti.
- Purkasta
Niin, koiran nieltyä purkaa voi se aiheuttaa hengenvaarallisen suolitukoksen, sillä purkkahan ei sula. Ällöttää tosiaan, kun joutuu koiran suusta onkimaan pois.
Puistoissa luulisi käyvän vain koiraihmisiä, joilla lähes kaikilla, ainakin just pentuajalta,ois kokemusta että purkka ja koira eivät sovi yhteen. - tupakantumpit
Jotkut myös nakkaavat natsat maahan, eikä roskikseen tai aidan yli. Yksi jopa heittää jämänsä aina palavana siihen koirien temmellyskentälle... en ole uskaltanut aikuista miestä ojentaa minä tyttönen. Vaan eipä ole rohjennut kukaan muukaan :(
- näitä riittää...
Ei voi kuin ihmetellä aikuisen ihmisen järjentasoa, jos palavat tumpitkin koirien tallottavaksi nakkailee. Toivottavasti saat rohkeutesi kerättyä ja sanottua sille ääliölle. Mikä olisi pahinta mitä se voisi sinulle tehdä? Ei kai se sentään kimppuun käy? Sano joku kerta kun siellä on muitakin, niin ukon on oltava asiallisesti. Puistot turvallisiksi koirille :)
- ....
Tupakantumppeja on ihan älyttömästi koirapuistoissa... itse tuossa keräsin tumppeja puistosta varmaan kahden kartongin verran ja vieläkin niitä jäi... ottaa tosiaan päähän!!
Myönnän että itse tupakoin mutta minäpä tumppaan tupakkani ja heitän ne roskiin enkä maahan... ja olen ojentanut myös muita puistossa kävijöitä... Tämä siksi koska ystävättäreni koira sai suolitukoksen syötyään puistossa tupakantumppeja... valitettavasti tämä huomattiin liian myöhään ja koira menehtyi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090