Kuka valitsee....

....sormukset??

Minä vai mieheni?

Mies haluaisi valita kihlasormuksen ja haluaisi vihkisormuksen olevan yhteinen valinta.

Mikä "oikea" menettely?

Pidämme molemmat leveistä sormuksista, mikä olisi naiselle suurin leveys sormuksessa?

6

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aino_30

Joskus miehen valinta osuu nappiin, yhteinen ostosreissu on luultavasti kuitenkin yleisempää. Jos mies onnistuu löytämään hyvän sormuksen, koko on todennäköisesti kuitenkin väärä. Jos luotat miehen arvioon, ilmaise jollakin tavalla mieltymyksesi, ellei hän sitä tiedä jo.

Naisen sormuksen koolla nyt ei mitään ylärajaa varsinaisesti ole, mutta siinäkin mielessä yhteinen reissu kauppaan olisi parempi idea, että voit sovittaa mahdollisia erilaisia vihkisormuksia samalla ja katsoa, kuinka leveän kihlasormuksen haluat pakettiin.

• tai molemmat

Tuo valintakysymys on makuasia. Jos mies tuntee sinun makusi ja hänellä on silmää tällaisille asioille, mikäs siinä. Muuten voi olla parempi tunkea itsensä kaupoille mukaan. Jos mies haluaa valita hinnan vuoksi ;-) kannattaa sopia etukäteen yläraja hinnalle.

Naisen sormuksen leveyden määrittää minun mielestäni oma maku ja sormien pituus. Jos naisella on kovin lyhyet sormet, niin leveä sormus näyttää painavalta ja lyhentää sormea entisestään, siis saa sen näyttämään lyhyeltä. Pitkäsormiselle käy leveämpikin ja pitkässä sormessa kovin kapea sormus näyttääkin kippulalta. Mutta hei, sinun sormesi ja sormuksesi, joten älä usko muita, jos haluat löytää jotain, mitä tykkäät katsella päivittäin.

• vielä valitsemisesta

Kävimme mieheni kanssa ostamassa kihlasormukset yhdessä, ja valintaan vaikutti molempien mielipide. Olin jo etukäteen katsonut netistä suosikkeja, mutta kultakaupoissa havaitsin yllätyksekseni, että välttämättä kaikki hyvännäköiset sormukset eivät näyttäneetkään hyviltä omassa nimettömässä. Siksi suosittelen, että sormuksen kantaja on paikalla kokeilemassa sormusta - tekee valinnan sitten kuka vain. Olin myös ajatellut leveää sormusta, mutta minun sormissani - vaikka ne ovatkin pitkät ja sirot - parhailta näyttiväkin sirot kapeat sormukset.

• sormuksissa.

Ei ole olemassa mitään universaalia leveäsormus näyttää huonolle sääntöä tai että kapea näyttää olemattomalla. Sormuksen muodoissahan on vaikka mitä valintoja mitkä saavat sen näyttämään hyvälle. Jotkut sitäpaitsi pitävät massiivisista sormuksista ja toiset taas siroista.

• noin 14 mm.

Sanotaan että 10 mm on jo paljon. Minulla itselläni on siinä 10 mm molemmat yhteensä. Omaan kyllä aika pikkaset sormet.

• sormusjutut

Jos leveistä tykkää, niin ylärajana voi pitää niveltä, siten että sormi pääsee taittumaan kuitenkin hyvin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      140
      3909
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      9
      3312
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      42
      2913
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2812
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      138
      2488
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2124
    7. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      95
      1296
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1274
    9. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      15
      1234
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1139
    Aihe