Minä vai mieheni?
Mies haluaisi valita kihlasormuksen ja haluaisi vihkisormuksen olevan yhteinen valinta.
Mikä "oikea" menettely?
Pidämme molemmat leveistä sormuksista, mikä olisi naiselle suurin leveys sormuksessa?
Kuka valitsee....
6
1382
Vastaukset
- Aino_30
Joskus miehen valinta osuu nappiin, yhteinen ostosreissu on luultavasti kuitenkin yleisempää. Jos mies onnistuu löytämään hyvän sormuksen, koko on todennäköisesti kuitenkin väärä. Jos luotat miehen arvioon, ilmaise jollakin tavalla mieltymyksesi, ellei hän sitä tiedä jo.
Naisen sormuksen koolla nyt ei mitään ylärajaa varsinaisesti ole, mutta siinäkin mielessä yhteinen reissu kauppaan olisi parempi idea, että voit sovittaa mahdollisia erilaisia vihkisormuksia samalla ja katsoa, kuinka leveän kihlasormuksen haluat pakettiin. - tai molemmat
Tuo valintakysymys on makuasia. Jos mies tuntee sinun makusi ja hänellä on silmää tällaisille asioille, mikäs siinä. Muuten voi olla parempi tunkea itsensä kaupoille mukaan. Jos mies haluaa valita hinnan vuoksi ;-) kannattaa sopia etukäteen yläraja hinnalle.
Naisen sormuksen leveyden määrittää minun mielestäni oma maku ja sormien pituus. Jos naisella on kovin lyhyet sormet, niin leveä sormus näyttää painavalta ja lyhentää sormea entisestään, siis saa sen näyttämään lyhyeltä. Pitkäsormiselle käy leveämpikin ja pitkässä sormessa kovin kapea sormus näyttääkin kippulalta. Mutta hei, sinun sormesi ja sormuksesi, joten älä usko muita, jos haluat löytää jotain, mitä tykkäät katsella päivittäin.- vielä valitsemisesta
Kävimme mieheni kanssa ostamassa kihlasormukset yhdessä, ja valintaan vaikutti molempien mielipide. Olin jo etukäteen katsonut netistä suosikkeja, mutta kultakaupoissa havaitsin yllätyksekseni, että välttämättä kaikki hyvännäköiset sormukset eivät näyttäneetkään hyviltä omassa nimettömässä. Siksi suosittelen, että sormuksen kantaja on paikalla kokeilemassa sormusta - tekee valinnan sitten kuka vain. Olin myös ajatellut leveää sormusta, mutta minun sormissani - vaikka ne ovatkin pitkät ja sirot - parhailta näyttiväkin sirot kapeat sormukset.
- sormuksissa.
Ei ole olemassa mitään universaalia leveäsormus näyttää huonolle sääntöä tai että kapea näyttää olemattomalla. Sormuksen muodoissahan on vaikka mitä valintoja mitkä saavat sen näyttämään hyvälle. Jotkut sitäpaitsi pitävät massiivisista sormuksista ja toiset taas siroista.
- noin 14 mm.
Sanotaan että 10 mm on jo paljon. Minulla itselläni on siinä 10 mm molemmat yhteensä. Omaan kyllä aika pikkaset sormet.
- sormusjutut
Jos leveistä tykkää, niin ylärajana voi pitää niveltä, siten että sormi pääsee taittumaan kuitenkin hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888