SkypeOut puhelut yhdistyvät, mutta Skype to Skype-puhelut eivät. Missä vika???
Skype toimii osittain
7
980
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Näkyykö kontaktilistassa nimen kohdalla vihreää eikä vain harmaata?
Ellei näy niin ko henkilö ei ole edes linjalla. Puhelu yhdistyy tai edes hälyttää vain, jos vastaanottajalla on myös Skype auki.- Apy
Harmaata näyttää vaikka tiedän, että kaverilla Skype
auki ja online-tilassa, - jellovi
Apy kirjoitti:
Harmaata näyttää vaikka tiedän, että kaverilla Skype
auki ja online-tilassa,itslläsi ? Onko vihreenä, jos on niin onko kaveri hyväksynyt sinun kontakti pyyntösi ?
- Apy
jellovi kirjoitti:
itslläsi ? Onko vihreenä, jos on niin onko kaveri hyväksynyt sinun kontakti pyyntösi ?
Harmaana on sekin ja kaveri on aikoinaan hyväksynyt
kontaktipyynnön - Mäkkihöperö
Apy kirjoitti:
Harmaana on sekin ja kaveri on aikoinaan hyväksynyt
kontaktipyynnönOnnistuuko edes testipuhelut osoitteeseen: echo123 ?
Jos tuokaan ei onnistu on vika johdossa, asetuksissa tai muualla järjestelmässä enkä voi auttaa, koska käytän nykyaikaista toimivaa konetta… - APy
Mäkkihöperö kirjoitti:
Onnistuuko edes testipuhelut osoitteeseen: echo123 ?
Jos tuokaan ei onnistu on vika johdossa, asetuksissa tai muualla järjestelmässä enkä voi auttaa, koska käytän nykyaikaista toimivaa konetta…Alkoi toimia kun poistin ja asensin uudelleen. Olin tehnyt tämän jo pariinkin kertaan aiemmin. Silloin ei auttanut???
- pettynyt 10
Nokia N97 minissä ei skypa toimi lainkaan, vaikka niin mainostavat??? Nokia kusettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817